![]() |
hoezo snel weer op jacht!
mijn exvriendje, nu een week uit, heeft dat nogal op een kutmanier gedaan. Met een brief en 3 smsjes, mocht ik daarna niks meer van hem vernemen.
Zit hij me eergister doodleuk op msn te vertellen dat mn vriendin hem had gezien met een ander meisje (gwn in de stad hoor). of ik dat al wist? ik zo: nee, maar je wil blijkbaar dat ik het weet. Nee hoor, zegt ie dan, je kwam er toch wel achter, het is mijn vriendin niet, maar wat niet is kan niet komen, ik ken haar niet zo goed.. Ik: cool hoor dat je na 4 dagen alweer op jacht bent hij: nee hoor kende haar al langer maar dat mocht niet van jou. ik: ow, ik heb hier anders nog nooit van gehoord? hij: oh, ik zie haar regelmatig op de sportschool en op msn ik: dat heb ik nog nooit gehoord anders hij: iig zijn we naar de stad geweest, en binnenkort weer samen sporten. nu heb ik zo'n flauw vermoeden dat het geen reet voorsteld (beter gezegd dat hoop ik). Want toen het uitging zei hij wel: nee er is geen ander. Maar nu heet ie ook al in zn msn: Ja je gaat me wel ff bellen he [naam]..... Ik mag nu totaal niks meer tegen hem zeggen, nouja hij zegt niks terug of is alleen onaardig dus ik doe nu helemaal niks meer (stomme pisnicht vind ik het) maar ik wil hem vergeten, maar ik moet wel alle verhalen van hem horen over zn mogelijke nieuwe vlam van een jaar jonger (lees: verlegen, krijgt nooit aandacht van jongens, zal er blij mee zijn). Ik denk dus dat hij het gwn doet om mij te laten zien dat het goed met hem gaat en dat ie zonder mij kan en dat het gwn een stukje stoerdoenerij is (mss issie wel echt verliefd, ookal ben ikzelf totaal anders dan dat meisje). wat denken jullie, waarom zegt ie dit soort dingen, en wat denken jullie dat het voorstelt? srry voor het lange bericht! |
Ik denk dat je nog teveel om hem geeft om hem een pisnicht te vinden. Maar : Het is uit. Waar maak je je druk om.
|
waar ik me druk om maak is dat hij niks van me wil weten, maar ik wel alles over hem aan moet horen, is het niet van hem, dan wel via mijn vriendinnen... terwijl ik het niet WIL weten, dan heb ik rust.. maar dat gunt hij me niet heb ik het gevoel.
|
Wat is dat toch met vrouwen? Het is altijd te snel, ook al neuk je pas weer iemand na 3 maanden! Uit is uit, en het heeft toch geen zin om jaloers te gaan zitten doen, hij kan doen en laten wat ie wil, en nou is ie geďrriteerd omdat jij zeurt.
|
ik praat nieteens met hem... ik moet alleen alles van hem aanhoren. Te snel, 4 dagen, sorry ja dat vind ik te snel, dan had hij moeten zeggen dat er wel een ander was...
beetje eerlijkheid had wel gemogen na een jaar :( |
Citaat:
|
ja, dat weet ik.. maar hij gaat het dan tegen een vriendin van me zeggen, en tuuurrlijk hoor ik dat uiteindelijk. Hij kent haar ook al lang, en mn vriendin en hij kunnen het wel goed vinden, maar ik wil dat soort dingen niet horen dat ze zo mooi is omdat ze getint is. Ik vind het prima, hij vind maar wat hij vind, maar laat mij met rust. En via via, hoor ik het toch, hij zit ook nogis bij me op school...
|
Citaat:
P.S. Waarom zou je niet willen horen dat hij het mooi vindt dat ze getint is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ook zoiets meegemaakt.. Alhoewel ik onze relatie toen had stopgezet en hij had al na 5 dagen een ander.. Oké; akkoord ik mocht er me niet slecht door laten voelen (ik had immers gezegd: het is gedaan) maar je blijft met een slecht gevoel.. In mijn geval was het meisje ook totaal anders dan mijzelf (lees: zij een matras; ik een braaf meisje :p ) en ik moest er ook absoluut niets van weten
OT: Zeg het hem.. Kom je het te weten via je vriendin, vertel haar dan dat je het niet wil weten. Het is immers een vriendin voor iets. Zij moet je wil respecteren |
Neem gewoon afstand van hem. Verbreek het contact met hem totdat je over hem heen bent.
|
zou wel het beste zijn ja..
grmph.. moet hem toch weer onder ogen komen op het gala komende week :( |
je moet wel realiseren dat je ook moeilijk zelf na 5 dagen al over hem heen zou zijn... of je wil of niet.. anders zat er voor jou ook iets mis.. en had je het net zo goed zelf uit kunnen maken...
het is heel logisch dat je jaloersie voelt en nog steeds graag zou willen dat hij voorlopig even niets met andere meisjes heeft. zelf zou ik ook heel erg gaan twijfelen of hij dat andere meisje niet al leuk vond toen jullie nog wat hadden maar toch.. toen koos hij voor jou en waarschijnlijk heeft hij je in jullie goede tijd in die relatie dat ook vaak genoeg laten merken.. neemt natuurlijk niet weg dat hij wat beter met jou gevoelens had kunnen rekening houden door even met dat andere meisje te wachten |
Hij stapt er blijkbaar makkelijker overheen dan jij. Daarbij was het voor hem waarschijnlijk als deels afgesloten toen hij het uitmaakte, terwijl jij daar toen pas mee begon.
Als hij jou iets wilde bewijzen of duidelijk maken zou hij wel contact met je zoeken, maar dat hij je negeerd en onaardig doet zijn niet echt een goed teken. Ik denk dat je ermee moet leren leven dat jullie uit elkaar zijn en er een kans is dat hij op (korte) termijn een nieuw vriendinnetje krijgt.. |
Citaat:
Maar alsnog is het een flapdrol zonder vrouwenkennis. |
Ik zou hem dus gewoon vergeten. Als hij het op deze manier uitmaakt en meteen weer iemand anders heeft, geeft hij blijkbaar niet veel om je. Verspil er geen energie meer aan.
|
het lijkt wel of hij jou jaloers wil laten worden. als ik het uitgemaakt had zou ik echt niet tegen diegene zeggen dat ik al weer een oogje op een ander heb. wees blij dat je van deze hufter af bent!
|
Citaat:
Ik heb dat ook gehad bij een ex. Dat zijn nieuwe vriendin zoooo mooi was, iedereen viel stil als zij binnenkwam, echt nét een fotomodel en oooh de seks was zo goed, laatst wel 9 keer op één dag! Ik had zoiets van wat moet ik met die info, want zelf mocht ik uiteraard niks zeggen over anderen. Nou ja, hij wou me blijkbaar jaloers hebben.. Ik kon er wel om lachen, vooral toen hij het contact verbrak omdat ík het alleen maar over seks had (ik had een grapje gemaakt over iets, omdat hij constant zijn seksuele ervaringen met zijn nieuwe vriendin tegen me aan het spuien was..). Oftewel.. doe lekker je eigen ding en laat hem maar lullen, hij heeft het blijkbaar nodig zo te doen om over je heen te komen. |
ik weet dat ik hem moet vergeten.. Maarik begrijp hem niet, zo heeft hij nog nooit gedaan. De hele week was hij al hyper en zei hij 'ik vier mijn vrijheid' en dan begrijp ik gewoon niet waarom die dan nu al een nieuw vriendinnetje zoekt.
Daarbij kent hij haar al langer maar zei hij tegen mij 'nee er is geen ander'. dus ik zie 2 opties: 1. het stelt geen ruk voor. 2. hij heeft gwn tegen me gelogen dat er een ander is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij is hoe dan ook kut bezig. Laat hem maar lullen over z'n nieuwe chickies, hou de eer verder lekker aan jezelf en laat je niet opfokken, dat is precies wat ie wil en het lukt hem ook nog. |
Citaat:
|
4 dagen vind ik ook wel wat snel..een beetje respectloos voor de ander.. En vooral dat je dat dan allemaal gaat vertellen, beetje zielig. gewoon niet teveel aan denken en als hij gaat vertellen, zeg je gewoon dat je geen tijd hebt/niet wilt! suuces ermee!
|
Citaat:
|
Wat kinderachtig van hem (n) (n)
Weet je wat je doet, gooi hem uit je msn, breek alle contact en probeer hem te vergeten. Ik denk dat dit de beste manier is, hoe moeilijk het ook moge zijn, hij verdient geen aandacht meer. Trouwens het uitmaken via sms en brief is (n) |
Laat hem toch gewoon links liggen als hij je zo schoffeert.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |