![]() |
ex terug nemen?
Zo'n 3maanden geleden raakte het uit na 10maand met men vriend.
we hebben samen leuke momenten gehad maaar ook mindere. wanneer het wat scheelde kon hij moeilijk prate, vluchtte weg naar vrienden. ik mocht amper geconfronteerd worden met vrienden. Soms was hij heel betrokken met me, soms werd er nooit gesproken van een 'wij' met de gadachte dat hij te jong aan het'volwassen leven' begonnen was maakte hij het uit. wou opnieuw gaan studeren wereld verkennen etc nu 3maand later wil hij me weer. Hij vertelt me dat hij nu beseft wta hij echt wilt. Dat hij vroeger dacht dat het zo hoorde ... maar dat hij nu beseft dat hij samen met mij wil dromen en verder leven. voor mij ligt het vele moeilijker, ik had het wat verwerkt, dacht wel nog avnetoe aan hem.... Hoe meer ik hem nu hoor, hoe verliefder ik weer word. Maar toch blijf ik bang. Hij zegt dat gij veranderd is; maar dat is toch iemand zijn karakter? ik wil niet opneiuw de pijn hebben... ik wil hem ook de pijn latenn voelen die ik voelde... maar telkens ik hem de deur wijs heb ik al pijn in men hart omdat ik hem mis. wat denken jullie ervan. ik akn hem gewoon terug nemen. Ik kan hem laten vechten voor me en afwachten tot wat hij instaat is. Ik kan hem voor altijd uit men leven zetten en proberen te vergeten |
Mijn ervaring is dat het eens uit, altijd uit moet zijn. Bij mijn ex is het 3 keer uit, 2 keer aan geweest. De laatste keer was de druppel, toen hebben we afgesproken dat het gewoon niet werkte, en dat we het na de eerste keer al hadden moeten afkappen. Maar je mag het best proberen, als je het aandurft.
|
ik durf het juist niet
maar men hart heeft pijn |
je zegt: ik wil hem de pijn laten voelen die ik voelde.
wraak is geen manier. Dat heeft geen enkele zin, ga voor jezelf na hoeveel je het waard vind om het nog eens te proberen. Het is belangrijker dan alles dat jij je zeker voelt over het opnieuw beginnen met een relatie met je ex. Weeg de voor en tegens af, doe het iig niet voor hem, alleen voor jzelf.. sterkte! |
en voor hoeveel telt het dan op de balans 'dat je van hem houd'?
|
veeel.. maar denk na of je er gelukkig van gaat worden of niet... bij mn vriendje ging het ook 1x weer aan, ging niet veel beter,
en nu is het puuur ellende tussen ons.. |
Ik denk niet dat je bang moet zijn voor de pijn. als je hem vertrouwt en je gelooft in jullie, en in je hart voel je dat je bij hem wilt zijn, ga er dan voor!
|
daar heb ik dus ook schrik voor.
bij ons ging het telkens om zen vrienden elk weekend was hij weg hoorde ik amper iets van hem hij zegt daarin veranderd te zijn.. maar als ik het niet waag, zal ik het natuurlijk niet zien :s |
deze ochtend heb ik hem dus afgescheept
maar nu zit ik met ene verschrikkelijk gemis gevoel maar als ik hem nu zou smse zal hij zich mischien 'gewonnen' voelen |
Niet terugnemen, als je verstandig bent.
|
men verstand zegt neen
men hart zegt ja maar naar wat luister je :( |
Citaat:
|
Citaat:
je kunt wel met je verstand oordelen maar dan doe je het uit angst. pijn is denk ik iets verstandelijks meer dan dat het iets van het hart is. in ons hart zit alleen liefde, als je daarmee oordeelt, en dat ook altijd doet, dan komt het wel goed denk ik. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31. |