![]() |
democover
trots liet mijn vriend zijn ontwerp zien voor de cover voor zijn demo.
en ik schrok me rot, wat een afrgijselijk ding. [1] ik heb m wat commentaar gegeven en hij het een en het ander veranderd. [2] maar nog steeds vind ik het verschrikkelijk. kom op ! het is toch je demo en het moet er wel goed uitzien vind ik. dus ik besloot m te helpen, dat weet hij alleen nog niet maar ach. het is kerst en ik heb niks te doen. dus heb ik photoshop maar eens in gebruik genomen, want ik heb er nog nooit mee gewerkt :bloos: en ik ben maar wat gaan doen. [1] http://img.photobucket.com/albums/v3...DemoCover2.gif [2] http://img.photobucket.com/albums/v3...lesCover3f.gif zie hier het resultaat voor iemand die tot vandaag nog nooit met photoshop heeft gewerkt. poging 1 http://img.photobucket.com/albums/v3...democover1.jpg poging 2 http://img.photobucket.com/albums/v3...a/naamloos.bmp dus iemand commentaar/tips voor deze photoshop nono? |
Nou die van jouw zijn iig stukken beter (y)
[1] is denk ik niet helemaal het goede formaat, maar opzich wel vet. Alleen dat witte vlak links en bovenin leid af... [2] is wel cool, maar waarom die explosie als ik vragen mag? :) |
ja het formaat klopt niet, moet ik nog aanpassen
uh om toch maar zijn idee van een atoom bom er in te houden en waarom ie daarvoor heeft gekozen geen idee |
restles, bedoeld als engels woord? :confused:
|
ze zijn beter, maar ook niet het je van het.
|
Ik vind de bandnaam vooral kut eigenlijk.
Henk Mul ! |
Wat staat die zanger er gay bij zeg?
|
Citaat:
dat is namelijk haar vriendje ;) |
Citaat:
Ik zeg alleen dat hij er ongelooflijk debiel bij staat. |
ja ik heb de bandnaam ook niet verzonnen
ik kan verder dus ook niet met photoshop omgaan ik heb t sinds vandaag, vandaar en de zanger is niet gay, hij is van mij :o maar goed, nog waardevolle opmerkingen verder? |
Citaat:
|
Citaat:
hhmm. k. neva mind |
Citaat:
|
komt door de cutout filter
|
Precies, ook gelijk het kritiek.
Ze zien er allemaal zo verdomd debiel uit door die filter. |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
Het punt is gewoon dat ze er allemaal zo misvormd uit komen te zien door die filter. Nou als je dat jouw ding is, leuk voor jou. Maar ik vind het niks. |
de truuk met photoshop is iets zo te photoshoppen dat je niet het idee hebt 'hey photoshop'
|
Citaat:
dat is t probleem :o goh |
je kan beginnen door rigoreus te stoppen met het gebruik maken van filters :p
|
maar dat is het enige wat mij tot nu toe is gelukt met een beetje resultaat :(
ik leer t nog wel daar niet van, maar op t moment kan ik niet zoveel |
Waarom is het niet met dubbel s!! :mad:
Maargoed ik vind poging 1 best leuk (het minst lelijk) alleen het lettertype is wel erg afgezaagd. Doe dan gewoon comic sans :p |
hm bandnaam spreekt me niet aan, eveneens de covers.. wat voor muziek is het eigenlijk :)
|
Citaat:
ehm, gooi dit lettertype inderdaad meteen van je pc af. bij die laatste twee zijn de plaatjes nog wel redelijk en waarom restles? :s |
Citaat:
|
Je hebt vast met veel gevoel en liefde er een mooie filter overheen geknalt, maar het verbeteren gedeelte is je nou niet geweldig af gegaan.
Dat en een cursus engels voor dummies zouden de band goed doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind poging 1 nog wel aardig alleen dat lettertype vind ik idd echt niet mooi.
|
Zoals al eerder gezegd:
- Restles --> Restless - Simpel filtergebruik (n) - Atoombomontploffing, beetje wannabe-cool plaatje. - Dat was het. |
Citaat:
ennuh, dammit, wat een lelijke plaatjes :eek: |
1 ik heb de naam ook niet verzonnen, en dus ook geen idee waarom niet met dubbel s is
2 ik heb eigenlijk geen idee wat voor muziek het is 3 ja ik ben ook nog niet zo bedreven met photoshop dus je kan dat filtergebruik wel fijn afkraken maar daar heb ik ook niet veel aan... hoe zou jij t dan doen? 4 ik wilde dus ook alleen maar zijn ontwerpen verbeteren uh dat lettertype is dus niet van mij |
hoe kan je nou een passend design maken alsje niet eens weet watvoor muziek t is? :confused:
|
Citaat:
metal/hardcore die richting, zo zien ze dr ook wel uit |
Citaat:
Henk Mul ! |
Citaat:
ik vind ze ook niet goed gekleed, alleen de zanger dan |
poging 1... leuk geprobeerd, kan je nog meer uitwerken.
Verder vind ik het ook niet echt hoor :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou jongens (die ps wel onder de knie hebben) help haar dan even ipv dit gezeur (ik mocht dat want ik kan toch niet psen) :nono:
|
Citaat:
[2] - Ik kan pixels tellen [3] - Leuk zo'n cutout maar tis nou niet bepaald interresant om naar te kijekn [4] - Mooi ... |
pijnlijk dat die spelfout echt pas na een stuk of 10 posts opgemerkt wordt (n)
neem een ander lettertype en zorg voor kwalitatief goede foto's met een hoge resolutie want dit is prut |
ik vind het lettertype heel iritant, zo'n wannabe tag
|
man man man.
|
misschien is de muziek wel heel goed :)
|
Citaat:
|
stel: je zit, in de vakantie, je hebt geen drol te doen, en je hebt photoshop open...
dan maak je dit soort niemandalletjes... http://home.wanadoo.nl/jjvanoord/restles.jpg |
het is geen spelfout, het hoort echt zo :o
het lettertype vind ik ook niks, maar goed ik heb t ook gebruikt om het een beetje in die richting te houden, mijn voorkeur gaat ook naar wat andere originele uit @emoboy: die is ok wel ok, beter dan de 2 originelen :) |
Citaat:
hahahaha |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45. |