Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   blijvende pijn (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1054314)

honeybee 26-12-2004 17:30

blijvende pijn

soms, als je je rot over iets voelt, hoor je vaak genoeg: het gaat wel over, ook al denk je nu misschien van niet. dat is wat ik tegen mezelf heb gezegd toen ik een vriend kwijt raakte, ik zei het wel duizend keer tegen mezelf, maar nu is het al zo lang geleden en het doet nog steeds pijn. vooral nu, met kerst, zou ik het liefste gewoon weer lekker lange gesprekken met hem voeren. en ook al hadden we een hele moeizame relatie, ik mis het. denk je dat je ooit ook niet over zoiets heen komt?

SillySil 26-12-2004 17:40

Zelf heb ik het het ook duizend keer tegen mezelf gezegd, maar bij mij ging het niet over.
Pas toen ik een nieuwe vriend kreeg, was het gevoel voor hem weg.
Ik weet niet of je verder nog contact met hem hebt, maar een totale contactbreuk kan ook nog wel eens helpen... :)

ga in ieder geval niet bij de pakken neerzitten, there's plenty more fish in the sea!

Gadje 26-12-2004 17:41

als je aan iets nieuws begint dan vergeet je het, dan is er weer iets nieuws iets leukers
en echt het helpt

elledc 26-12-2004 17:43

Inderdaad, iets wat je pijn doet en wat diep zit kan lang blijven duren maar iets ter vervanging vinden kan helpen als medicijn.

honeybee 26-12-2004 17:43

ik had geen verkering met hem, het was gewoon vriendschap... en ik ben al bezig met het tweede vriendje sinds hem, maar ik blijf met hem bezig, heel irritant. toch bedankt :)

elledc 26-12-2004 17:44

Is die vriendschap dan plots stopgezet?
Misschien kan je nog proberen diegene terug te winnen als vriend?

honeybee 26-12-2004 17:47

ja, door hem...
we hebben nu ook geen contact meer
en ik heb wel eens geprobeerd toch weer contact te krijgen
maar meestal krijg ik dan alleen maar rotreacties...
wat zou nou echt een goede manier zijn?
al denk ik niet dat hij nu opeens wel positief gaat reageren :p
zo naïef ben ik nog net niet
maar ik kan het ook niet loslaten...

elledc 26-12-2004 17:52

Als hij echt zo rot doet dan moet er waarschijnlijk iets vervelends gebeurd zijn en moet je je er misschien wel bij neerleggen. De vriendschap moet van beide kanten komen he :)

JackieZ 26-12-2004 18:08

Citaat:

utopia5 schreef op 26-12-2004 @ 18:43 :
Inderdaad, iets wat je pijn doet en wat diep zit kan lang blijven duren maar iets ter vervanging vinden kan helpen als medicijn.
:|
dat je dit mensen zomaar durft aan te raden! daarmee gaat de pijn toch niet echt weg!

blijkbaar raden nog meer mensen dit aan

ik vind het een stomme oplossing

honeybee 26-12-2004 19:37

Citaat:

JackieZ schreef op 26-12-2004 @ 19:08 :

wat zou dan een betere oplossing zijn?
is er überhaupt een oplossing?

Phlox 26-12-2004 20:00

Hmm ik denk opzich dat je er wel overheen komt, maar de gedachte blijft. Alleen het lijkt me wel dat de pijn steeds minder wordt en uiteindelijk over gaat. Op het eind vind je het dan alleen nog 'jammer'.

Bloedpropje 26-12-2004 21:41

Citaat:

JackieZ schreef op 26-12-2004 @ 19:08 :
dat je dit mensen zomaar durft aan te raden! daarmee gaat de pijn toch niet echt weg!

blijkbaar raden nog meer mensen dit aan

omdat blijkbaar meerdere mensen de ervaring hebben dat het werkt, zo stom is het niet

Sander Gessel 26-12-2004 22:26

Ik heb ook een kostbare vriendschap verloren. En nee, ik denk niet dat ie pijn weggaat. Ik had ook geen relatie hoor, maar ik mis haar elke dag nog.

Ik heb haar nu bijna 2 jaar niet meer gezien. Wel nog 2 meeltjes ontvangen, waar ik niet op gereageerd heb.

Ik mis haar vreselijk. Maar nieuw contact durf ik niet aan. Ze heeft me eenmaal laten vallen als een blok, waarom zou ze dat dan geen 2e keer doen?

honeybee 26-12-2004 22:35

waarom is het misgegaan?
omdat ze je gewoon heeft laten vallen?

Ljubavi * 27-12-2004 21:51

Mja dat ken ik. Een soort van ex van me. Door de afstand was het fout gelopen :rolleyes:

Warsocket 27-12-2004 22:01

Citaat:

honeybee schreef op 26-12-2004 @ 20:37 :
wat zou dan een betere oplossing zijn?
is er überhaupt een oplossing?

verder leven

kvind die soort pijn het beste te vergelijken met een baksteen die je inslikt
eerst doet het pijn is het zwaar
maar na een tijdje gaan de scherpe kantjes eraf
en leer je met het gewicht om te gaan

en dan gaat het steeds beter

dat heet leven je loopt geheid een aantal emotinele schrammen op

maar daar moet je mee leren omgaan

dragonstorm 27-12-2004 22:34

eric sauer - de ware liefde, kwarktaart

*klik*

kom op zeg, je bent 16, je mist 'm alleen, maar dat is ook niet iets dat niet over gaat :)

blijvende pijn op je 16e is nogal overdreven.... dat je niet over 'm heen bent ok, maar een trauma :rolleyes:

zorg er gewoon voor dat je het een beetje naar je zin hebt :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.