Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Emile Ratelband bij het Zwarte Schaap! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=105439)

Uice 26-05-2002 08:59

Emile Ratelband bij het Zwarte Schaap!

Bij Kopspijkers was er al een soort preview, geweldige televisie, met dat waterpistool en die middelvinger! Drie mensen weggelopen. Iemand gezien?

Boogie 26-05-2002 09:42

dat stukje bij kopspijkers heb ik idd gezien, was wel gaaf :D
maar kheb de uitzending niet gezien (beetje dom :o)

WolterB 26-05-2002 10:31

ben vergeten naar die uitzinding te kijken

wordt ie herhaald?

Isa 26-05-2002 11:03

ja ik heb dat gezien. wat heeft mr. ratelband weinig respect.

'ik kan zo uw aandacht verplaatsen van het onderwerp' en dan pakt ie een waterpistool en schiet de wetenschapper nat.

hij is terecht een zwart schaap.

miss_virus 26-05-2002 12:44

ratelband is een asshole :mad:

ESCO 26-05-2002 13:37

Hebben jullie ook de hele versie gezien van Waskracht waar Emiel zwaar voor lul wordt gezet.
Die gozer is echt zwaar vet, jammer dat ze em ontslagen hebben

Uice 26-05-2002 14:23

Ja, ook gezien.

"Ja, ik luister (tjakka) Ja?"

Ik vond Ratelband geweldig. Hij maakte ten minste indruk. Die opblaasbare middelvinger was ook leuk.

Jules 26-05-2002 14:36

BAH!!

Ik had dat in kopspijkers gezien, ik vond het gewoon zo zielig voor die professor (lieve meneer!!)...

En hij roept de hele tijd: "heb je geen humor meer" -wie bedenkt de definitie van humor- terwijl hij daarna steeds roept: ''ik maak geen grapjes"

:mad:

Ratelband is een eikel

Rollo Tomasi 27-05-2002 11:50

Ratelband en Muntz zijn allebei (n)

de communiceerbeer 27-05-2002 12:01

geweldige televisie (y)

DJ Incompetent 27-05-2002 13:47

alleen dat stukje ik ks gezien :o

Uice 27-05-2002 15:44

Citaat:

de communiceerbeer schreef:
geweldige televisie (y)
hehe eindelijk iemand die het net zo ziet als ik. vooral dat ze dan samen gingen proberen die mensen terug te halen, camera ook mee... een saai programma wordt legendarisch stukje goud door één waterpistool. het zou me niets verbazen als ratelband van de vara een bedankkaartje heeft gekregen vanwege het opkrikken van de kijkcijfers.
ik vond inge diepman trouwens wel een bitch.

de communiceerbeer 27-05-2002 16:02

Citaat:

Juice schreef:

hehe eindelijk iemand die het net zo ziet als ik. vooral dat ze dan samen gingen proberen die mensen terug te halen, camera ook mee... een saai programma wordt legendarisch stukje goud door één waterpistool. het zou me niets verbazen als ratelband van de vara een bedankkaartje heeft gekregen vanwege het opkrikken van de kijkcijfers.
ik vond inge diepman trouwens wel een bitch.

idd, het is dat ik wist dat die ratelband herrie heeft lopen schoppen, anders had ik nooit naar dat programma gekeken.

Jules 27-05-2002 20:48

mwo zo saai vind ik het niet .. tenminste de keer vóór Ratelband was der zo'n godsdienstwaanzinnige zegmaar, ik kon me der toch nog best wel kwaad over maken ..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19.