![]() |
Met tranen op mijn wangen
Dwaal ik door de gangen De gangen van het leven Die geen enkele uitgang geven Zoekend naar een uitgang Ben ik aldoor heel erg bang Bang om hier in te blijven En voor altijd stil te zwijgen Bang om te leven Bang om te geven Bang om te verliezen Bang om te kiezen Zoekend naar een uitgang Maar de weg is veel te lang Ooit zal ik voor de uitgang staan En een heel fijn leven tegemoet gaan Ik weet nog geen titel, hebben jullie ideetjes :confused: :) |
Citaat:
"Ze wil het licht/ de weg naar (haar) leven vinden" Verder een erg:(gedicht... Ik vind 'm niet echt super....beetje cliché en wat gedwongen rijm..(naar mijn gevoel)..wel simpeltje.....als gevoel/ gedachte komt ie wel goed over!.... liefs, mariamne |
Ja ik wilde graag een keer een rijmende maken maar jah dat is dus niet zo mooi gelukt :o
|
vindt het een mooi gedicht..alleen derde stukje loopt wat minder
verder vindt ik het mooi :) |
kvind hem echt heel erg goed! maybe 'gangen van het leven'. vinnik persoonlijk wel mooie titel.
|
Citaat:
|
Persoonlijk spreekt me dit niet heel erg aan.... Ik vind de rijm iets te gedwongen overkomen enne ik vind het gewoon niet zo lekker lopen.
Kimry |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41. |