![]() |
i need some whizzkid love
hoi,
sinds vandaag heb ik een probleempje met m'n laptop. zodra ik ergens een wachtwoord ofzo moet invullen krijg ik errors: ik kom msn niet op, als ik bij hotmail wil inloggen krijg ik een 'De pagina kan niet worden weergegeven' error, zelfde bij gmail, alsook toen ik toenet bij de blokker fotoservice wat wilde bestellen. iemand enig idee wat het probleem is?! |
wat een belachelijke topic, hoe denigrerend...
maargoed, hier een 'wizzkid' die jou wel wat 'love' wil geven hoor; Watvoor operating system gebruik je? (Windows waarschijnlijk, maar welke versie dan?) Met welke programma's ondervind je dit probleem? (Waarschijnlijk met Internet Explorer) mijn 2 centjes is dat het te doen heeft met je cookies, controleer je instellingen van je browser eens |
ik vind het wel een leuke titel :)
|
ghehe bedoel t helemaal niet denigrerend hoor.
ik zie whizzkid niet als negatief woord? thoudt toch in dat je iets weet, lijkt me alleen goed. maar bedankt iig. ja ik heb windows xp en gebruik internet explorer. ik zal wel es alle coockies deleten ofzo. maar ik heb het probleem dus ook met msn (en gmail notifier) dus het lijkt me niet dat t daar aan ligt? |
Als er nou een tag [love] ofzo (http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=20 ) voor had gestaan :D
|
Citaat:
ik denk dat mijn oplossingen op zijn, maar misschien dat iemand de link tussen die pagina's ziet, wat het probleem zou kunnen zijn |
en nu doet alles t weer. vaag. nouja bedankt iig
|
Citaat:
|
en nu heb ik weer tzelfde probleem :s
|
vaag probleem.
Deze problemen alleen maar in IE? probeer eens internet explorer te de-installen.. (start -> config scherm -> add/remove -> add/remove windows components) en dan IE 6 sp1 installeren -> http://www.download.com/3001-2356_4-10148260.html anders een windows repair uitvoeren? cd erin -> opstarten vanaf cd -> instructies volgen voor Repair. |
Gooi IE weg en neem firefox :D
|
Citaat:
Browser verandere het probleem sowieso niet oplost, maar omzeilt Ten tweede moet je het topic 'ns goed lezen Citaat:
|
ghehe zonder iets te doen doet ie t nu weer, dus nouja, zal wel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48. |