![]() |
Over heen komen?
Tijdje geleden had ik iets met een meisje maar sinds het uit gegaan is sta ik best wel negatief tegenover het vrouwelijk geslacht. Heeft lichtelijk te maken met het feit dat I got F'ed in the A (Cartman style :cool: ) door dr (eigelijk door best wel veel dames) en nu eigelijk niet veel plezier meer kan voorstellen bij een dame.
Wat kan ik het beste doen om weer "zin" in een vrouw te hebben? Behalve rond te sletten alhoewel ik daar helemaaaal geen behoefte aan heb. |
Over heen gaan. (y)
|
Als je iemand tegenkomt die je echt leuk vindt verandert dat snel genoeg denk ik. Niet iedereen is slecht..
|
Citaat:
|
Niets speciaals.
Wachten tot je t gevoel kwijtraakt of iemand tegenkomen die je wel weer vertrouwt zijn de enige opties:o |
gewoon doorgaan met je leven, je komt vanzelf wel iemand tegen die je wel leuk lijkt en je niet gebruikt
|
Citaat:
|
doorgaan met leven, probeer het een beetje leuk te hebben dan komt dat vanzelf wel weer :).
|
Ze zijn misschien wel zeldzaam :P, maar er zijn wel lieve vrouwen, die echt een goed hart hebben en niemand kwaad doen, die het beste met je voor hebben. Het beste kun je gewoon iedereen met een open-mind benaderen en wachten tot deze mogelijk grote liefde op je pad komt. Succes. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |