![]() |
Wat heb jij gedroomd?
Nou? :o Ik had vannacht echt een superstomme nachtmerrie. :nono:
Edit door Balance: vertel evt. ook wat voor droom het was en wat je denkt dat het betekent. |
Ik een vet koel gave droom
|
Ik stapte in de verkeerde bus, kwam op een station in een raar dorp en er gingen geen bussen of treinen naar Maastricht, echt stom :nono:
|
Ik kan het me niet herinneren :(
|
Ik heb gister de hele dag GTA gespeeld dus dat ging de hele nacht door in mijn hoofd :mad:
Ik was een scooter trouwens. |
mensen die aangevallen werden door tijgers, terwijl anderen de tijgers probeerden af te leiden. Soort tijgervechten. Met veel bloed. Heel veel bloed.
|
Citaat:
Yeah, bloed :D |
Citaat:
|
ik ging m'n tanden poesten met een elektrische tandenborstel en toen waren ze heel mooi wit geworden. maar toen vielen m'n tanden eruit :(
|
Ik weet het niet eens meer :(
|
Ik heb gedroomd dat mijn vriend dood was gegaan. Ik zat bij zijn ouders en het was heel zielig, kwerd er met een rotgevoel wakker van.
|
Ik kan het me helaas niet meer herinneren :o
Maar als het klote was geweest had ik dat nog wel geweten, denk ik |
Citaat:
|
Al sla je me dood, ik zou het niet meer weten.
|
Ik heb nooit heel concrete dromen. Bij mij is het meer dat er personen in voorkomen, of het zijn eigenlijk heel erg gevoelsdromen. OMG, ik dróóm over het hebben van gevoelens. Moet je je voorstellen hoe ernstig het met mij gesteld is! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
serieus. |
Citaat:
|
Sex, money & murder.
|
Citaat:
|
Het gaat geestelijk vrij goed met me, maar sinds een aantal weken heb ik steeds nachtmerries, ik kan er geen bepaald thema in ontdekken en ik snap ook niet waar ze vandaan komen. :s
|
Citaat:
als je over tanden droomt is dat iets seksueels. Ik kan er ook niets aan doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb altijd geleerd dat het dan om seks ging, maar ik lees net op sites dat er dan ziekte of ander onheil op je pad komt. |
Feng Shui gaat om energiestromingen.
Je moet nooit je bed tussen een raam en de deur inzetten want dan kan je dus niet slapen |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
It's aaaall in the mind, my son. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er liggen er nu maar zes ofzo. :P (Mooie signature! (y)) |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind het trouwens wel mooi kut dat de woningbouw het dan weer zo heeft aangelegd. :D ik ben sowiseo een goed slaper eigenlijk. :) als ik al wakker ben is het midden in de nacht een uur en dan heb ik het maar nauwelijks door omdat ik slaapdronken ben. :D |
alhoewel, het heeft natuurlijk niet alleen met slapen te maken. kan het niet zijn dat het me ook op een andere manier uitput?
|
Citaat:
|
ik had een hele chille droom, ik weet alleen niet meer waar hij over ging
|
Citaat:
trouwens een kanttekening, mijn bed staat wel tegen de muur, en dan precies zo dat ie net niet in een direct pad tussen deur en raam staat. maar in principe staat ie er wel "tussen". maar niet tussen-tussen, zegmaar. :D |
geen idee, maar volgens mijn vriendin was het geweldadig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43. |