![]() |
ex van beste friendin
mijn beste vriendin en ik zijn allebei gek op dezelfde jonge..
maaree probleempjee zhij heeft iets met hem gehad en hij heeft ut uitgemaakt omdat hij ut nie mir vond kunne maar ze is nog wel gek op hem ik ben nog steeds gek op die jongen maar ik durf ur nix meej te nemen omdat zij nog steeds gek op hem is al heeft zij hem van mij afgejat zeg mar.. wa moek nu eik doen ur wel iets meej nemen want hij wil wel wa me mij of moek ut gewoon so laten? |
Er over praten met je beste vriendin?
Maar het gaat er sowieso ook om of hij jou ook leuk vindt of niet. Liefde moet van twee kanten komen. Zou je ajb gewoon Nederlands willen typen, dat leest een stuk makkelijker? |
tjah als je iets met die jongen neemt, loop je wel grote kans dat je met je vriendin een enorme ruzie krijgt..en je kwetst haar ook nog eens! bedenk dan wel of je dat over hebt voor die jongen, want uiteindelijk zullen je vriendinnen er altijd voor je zijn(als het echt goede vriendinnen zijn natuurlijk) en een jongen..(op jouw leeftijd) waarschijnlijk niet.
|
jij wilt iets met hem, maar wil hij ook iets met jou?
je vriendin is nog steeds gek op hem, ik zou het niet doen, je kunt dan misschien beter even wachten tot dat een beetje weg is. je vriendin zal het je niet in dank afnemen als je zo snel op haar exvriend duikt. en hoezo heeft zij hem van jou afgepakt? heeft hij daar zelf niets meer over te zeggen of zo? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41. |