![]() |
drummuziek?
hallo
weet iemand goede en leuke liedjes die niet te moeilijk zijn voor een beginneling om te drummen? ik heb nu anderhalf jaar les en ik kan al show me how to live van audioslave. dus nja dat is zo'n beetje mijn niveau.. (iets moeilijker kan ook wel, dan oefen ik gewoon net zo lang tot ik het kan..) |
Veel dingen van Weezer zijn vrij simpel, veel nirvana nummers zijn ook goed te doen.
Ik speel zelf nooit met nummers mee, ik oefen liever wat ritmes en fills en plak die achter elkaar, maar voor elk wat wils. Je weet zelf het beste wat je kan, dus luister veel muziek en kijk hoever je komt. |
Venetian Snares - 2 Dollars
|
Seven nation army ;P
|
Slayerrrrrr
|
Citaat:
|
Dillinger Escape Plan
|
Tool
Meshuggah wat n humor (y) |
tool
|
Frank Zappa
Mijn god ik kom niet meer bij |
Citaat:
|
Tiësto
|
tupac
|
Fall Together van Weezer.
|
als je maar jezelf bent :) :) :)
|
Sommige Guns 'n Roses nummers zijn ook goed te doen
|
(Ik heb gister: "Deep Purple - Burn" gedownload. En toen kreeg ik ook zin om te leren drummen.)
|
zoek muziek met wat over heersende drum erin.
zodat je minder afgeleid word door gitaar enzo. |
the thermals
|
onder de noemer simpel maar muzikaal en soms geniaal:
The Beatles |
ben zelf begonnen met Level 42, Alan Parsons Project, meer de basic rock dingen (of metal ballad wat later) en dan naar Iron Maiden (valt nog best te doen tips: sign of the cross en fear of the dark) vervolgens Man on the Edge om snelheid op te krikken en dan via Blind Guardian en Rhapsody naar Dragonforce.
(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ok, maar daar heb ik naartoe gewerkt. Je kan in welke stijl dan ook niveau bereiken. Audioslave ken ik niet al te goed maar ik kan wel ervaring uitwisselen :)
|
Citaat:
|
tenacious D - tribute
de drum van dat nummer is leuk... maar ik gebruik het meer om wat op te improviseren... het is niet snel en de ene keer wat harder dan de andere keer... bigwig - friends no use for a name - straight from the jacket |
Tamelijk simpel is We Will Rock You van Queen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle motown nummers (Y):D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04. |