![]() |
Lord of the RIngs op tv.
Voor de liefhebbers (zullen heel wat zijn) woensdag Lord of the RIngs: The Fellowship of the RIng op Nederland 2 van 20:25 tot 23:30. Dat wordt weer genieten (y) . Toch een van de beste films ooit gemaakt in de geschiedenis van de Film. Nietwaar?
Cinema.nl |
Mn moeder heeft m nog nooit gezien, dus waarschijnlijk zal ik m wel gaan kijken.
|
Een van de beste films ooit gemaakt in de geschiedenis van de Film? Met alle respect, 't is een vermakelijke avonturen film, maar zeker niet een van de beste films ooit gemaakt in de geschiedenis van de Film. Dan moet je gewoon eens meer films gaan kijken.
Maar goed, m'n vader wil hem geloof ik nog zien, ik zal 't hem doorgeven. |
tja ieder zijn eige smaak he :) ik vind het een goede film en ga hem toch maar weer kijken...
|
Tja ik vind de 3 films zeer goed.
Maar als je het goed bekijkt is het verhaal toch best mager. |
Citaat:
Maar ik ga em niet kijken, heb mezelf voorgenomen niet elke keer dezelfde films te gaan kijken, maar die tijd te benutten om nieuwe films te kijken |
ik heb er geen 1 af kunnen kijken wat een duffe shit vind ik LOTR zeg.
Ieder zijn ding inderdaad, probeer niemand af te zeiken. Maar ik ga hem dus niet kijken :P |
als je de samenvatting in de gids bekijkt, klinkt het toch wel als een slap verhaal...
maar ja, de films zijn mooi en zeker de moeite waard om te kijken :) |
Ga niet kijken. Al twee keer gezien en op dvd, dus ik besteed die 3 uur wel anders :)
|
drop it like it's hotttt
|
Het 1e deel vind ik het best, dus ik ga wel kijken. Maar het is in mijn ogen niet een van de beste films allertijden.
|
ik ben er mee eens t is niet een van de beste films soms is het beetje saai drie uur is te lang pff...maar zate wel mooie effecten in de film..hij was niet super goed maar wel goed tog :)
|
Ik heb hem al honderd keer gezien, dus ik denk dat ik hem dit keer maar oversla. Trouwens, het is de Theatrical cut die wordt uitgezonden en als je de EE hebt gezien wil je niets anders meer :)
En andijvie: LOTR is geen avonturenfilm. Als je dat niet wist moet je misschien maar eens wat meer avonturenfilms gaan bekijken ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mjah, wel grappig, de tv-premiere.
IK weet nog niet of ik 'm ga kijken, ik had liever dat ze de extended editie zouden vertonen. |
Ik ga hem niet kijken, heb hem al drie keer gezien en zie hem binnenkort toch wel weer eens bij een of andere marathon. Daarnaast vond ik hem eigenlijk de minst leuke van de trilogie. :)
|
Ik heb alle dvd versie's (bios en extended, alle 3 de films), dus ik ga hem echt niet op tv kijken.
Maar ik vind het echt wel een van de mooiste triologie die er ooit is gemaakt. Superfilm. Maar het is denk ik wel zo dat je hem leuker vind als je de boeken hebt gelezen. Ik had de boeken al gelezen voor de films en mijn broertje is ze voor het 2e deel in de bios kwam gaan lezen en hij was het met me eens. Je snapt dan gewoon veel meer van alle achtergronden, symboliek en verwijzingen. Maakt het wel leuker. Het is zo'n uitgebreid verhaal, met heel veel diepgang dat je dat nooit zo in een film kan pakken. Maar ik vind deze verfilming echt heel erg goed gedaan voor een boek waarvan heel lang gezegt is dat het niet te verfilmen is. (Nu ik zo ongeveer alle docu's gezien hebt heb ik er nog veel meer bewondering voor. Wat ontzettent knap allemaal) |
Pff, ik ga echt niet me tijd verspillen met dat ding. Sonde van me tijd (n)
Ga donderdag samen met een zooitje anderen alledrie de delen EXTENDED achter elkaar kijken :P |
Citaat:
|
jaaah eg fet dta ie op tv komt!! heb alleen eerste kerstdag alledrie de delen achter elkaar gezien dus weet ik niet offik wel ga kijken!!! Misschien ook wel.. en dna deel 2 en drie er weer achteraan.. wie weet!! :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:)
Eigenlijk was ik ten tijde van LOTR Fellowship of the Ring wel behoorlijk onder de indruk, want die heb ik destijds in de bioscoop gezien. Maar ik kan gewoon niet meer zo goed tegen films van het type 'gooi er maar tweehonderd miljoen tegenaan, huur duizenden acteurs, figuranten en een vierhonderdkoppig orkest in en dan wordt het wel wat'. Net als die andere films trouwens, Gladiator, Troy, Alexander, King Arthur enz. Westerse geschiedenis is gewoon niet interessant. ;) |
Mwah, die heb ik al veel te veel gezien.
|
Citaat:
ontopic: zet morgen om half 9 de extended aan :cool: |
hij is echt helemaal geweldig! maar om ze nu weer te gaan kijken, nee, dat niet, ik heb ze vorige week nog allemaal zitten kijken
|
Citaat:
|
Ik heb pas nog de EE's gezien dus ik ga niet kijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn film is t niet hoor.... Ben in slaap gevallen tijdens deel 1 en deel 2, voor deel 3 heb ik niet eens de moeite genomen om m te gaan bekijken.
|
Ik heb ze alle 3 nog niet gezien. Ook niet van plan trouwens.
|
Citaat:
Ik kan me sowieso niet voorstellen waarom mensen 1 deel van een film zouden willen zien :confused: . Je zet toch ook niet een gewone film op 1/3e stil, om vervolgens het jaar erna maar eens het 2/3e deel te gaan kijken? Klinkklare onzin! En kom nou niet aan met: "het zijn 3 boeken". Blehh Het boek is goed (y) De film is teleurstellend (n) VERDORIE! IK WIL TOM BOMBADIL!!!!!!!:)(y) (mooiste karakter uit hele trilogie) |
Ik ga ze niet kijken, heb ze al zo vaak gezien.Wel gaaf trouwens dat ned 2 deze film uitzend, tenminste geen kl*te reclames er door (y)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Beste fantasy films = ja Kijkcijfers zullen ook wel meevallen. - de fans hebben 'm al. - de echt filmliefhebbers hebben 'm al gezien. - maar ook mensen die zich niet echt voor films interreseren, die hooguit 1 film in het jaar in de bioscoop zien of huren, zijn hiervoor of naar de bioscoop of naar de videotheek geweest. |
Citaat:
Ach, ze hadden de film best kunnen inkorten tot 6 uur zonder noemenswaardige dingen te missen (gevechtsscénes inkorten oid). Dan kan je hem op 1 dag uitzenden in 2 delen. Net als bijv. La Meglio Gioventu (als ik het goed spel) pas geleden ook deed. Maar inderdaad. Het is weer een commercieel gebeuren, in- en intriest. Jammer genoeg runt commercialiteit tegenwoordig de Hollywood-industrie (in veel grotere mate dan vroeger). Citaat:
|
Citaat:
|
lol, heb gisteren een marathon gehad, wel éven genoeg LotR für mich.
^^ |
Citaat:
|
Ik ben een gigantische LotR-fan geworden sinds ik die film voor het eerst heb gezien, maar ik ga hem NIET kijken.
Ik doe liever de EE in de DVD-speler :D (Ben trouwens al lang blij dat hij niet op *kots* SBS6 komt...) |
Citaat:
|
Misschien ga ik hem tóch kijken, ik twijfel. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vroeg me af of er ook mensen zijn die de beelden spaart ? :)
Ikzelf wel en heb al best een verzameling. Waarom dat ik die beelden spaar? Omdat ze zeer gedetailleerd en mooi zijn. Alleen jammer dat ze zo duur zijn.. :s Dus, sparen er nog meer mensen en welke beelden hebben jullie al? Ow als het hier niet mag :bloos: verwijder hem maar |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |