![]() |
lifestyle en relaties
Hallo ik vroeg me af of jullie je vriendjes/vriendinnetjes eerst scouten op hun interesses en het milieu waar ze uit komen.
Hun kledingstijl, IQ, etc. Moet het overeenkomen met hoe jij bent, of zou je een uitzondering maken voor een hele lieve jongen van Terschelling, genaamd Heino? :) |
niemand matcht met mij en mijn eisen daarom ben ik dus single
|
Citaat:
|
ik laat eerst hun iq testen, als dat ook maar enigszins onder dat van mij is vertel ik ze waar het gat van de deur is. als ze weigeren mee te doen aan mijn extreme make-over is het ook klaar, en als ze geen muzieksmaak hebben zit er ook geen kans van slagen in vrees ik :(
ik blijf een onafhankelijke elle vrouw |
hey en wat is er mis met heino's uit terschelling? alsof die niet leuk kunnen zijn :nono:
|
zolang ze maar lief zijn voor mn leguaan freddie vind ik alles best :)
|
Oh ja je bent dus een beetje kieskeurig.
Dat ben ik ook wel opzich, ik val alleen op jongens met rood haar en ze moeten niet te gespierd zijn. Hij een instrument spelen en minimaal hbo niveau hebben. Hij moet ouder zijn dan ik, maar niet veel ouder. Hij moet zelfstandig zijn en zijn ouders moeten ver weg wonen. (Liefst op Antartica) ik wil niet! JE MOEEET! :mad: Oja zijn ouders moeten wel een leuk beroep hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij moet iig lang zijn, kledingstijl kan van alles zijn, pff. Skate (maar dan niet wannabe met een ketting ofzo, gewoon baggy), gematigd gothic (diegene moet zichzelf vooral niet gothic vinden, dat is walgelijk), casual, alternatief (maar zonder spikes, kettingen, halsbanden, overseas). We moeten wel gezamelijke interesses hebben zoals muziek, lifestyle, hobby's oid, maar niet alles hoeft persé. Het is wel leuk om samen uit te kunnen gaan, naar concerten te kunnen gaan enzo, maar het is geen eis. Hij moet geen verwend rijkeluisjochje zijn maar voor zichzelf kunnen zorgen en werken. Hij mag wel thuis wonen maar dan heeft-ie wel ambities om op zichzelf te gaan wonen. Hij moet niet te lui zijn, hij moet wel moeite voor me willen doen. Hij moet studeren of werken, of iig ambities hebben om iets te doen. En uiteraard intelligentie, anders ben je snel uitgepraat. En verder moet ie vooral arrogant én lief, onbereikbaar en bezet zijn, anders val ik er niet op. Dit is natuurlijk heel handig in de praktijk. (n) :rolleyes: En daarom ben ik vrijgezel. (y) :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jongens die echt echt echt leuk zijn vinden mij toch niet leuk (genoeg) en daarom doe ik voorlopig alleen aan inhoudloos bumsen (y) |
Citaat:
|
wat bedoel je
|
Ach, koop toch een fiets
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heette ik maar Heino.. :bloos:
|
als ik een jongen leuk vind dan boeit het me verder niet ofzo
ja oke, als we heeeel erg verschillen dan wil ik er wel meer over weten, ga ik het wel uitzoeken zeg maar :p maar verder blijf ik hem wel leuk vinden hoor |
ik heb geen bepaalde eisen, behalve dat ik niet als voetveeg gebruikt wil worden. voor de rest maakt het me weinig uit :)
|
ik geef veel aandacht, en eis nog meer
|
Ik heb geen relatie omdat ik meestal op mannen val die rond de 40 jaar ouder zijn :o
|
Ik heb teveel eisen, nouja eigenlijk maar één (hij moet míj leuk vinden) maar zelfs daar voldoet niemand aan.
Als iets serieus wil dan komen daar nog een stuk of honderd onmogelijke eisen bij, maar ik wil niks serieus, gewoon een scharrel, maar dat is klaarblijkelijk teveel gevraagd. En wat 11568 zegt, dat ook. |
niet (al te) lelijk
enigzins intelligent sociaal niet saai spontaan geen slijmbal niet bezitterig maarja ik heb al bijna jaar vriend |
ik heb veel aandacht nodig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En bovendien ben ik niet op zoek en zit ik niet te wachten op een vaste relatie. |
Citaat:
|
beetje skater, baggy kleren, en niet te overdreven met kettingen etc.
En hij moet ook niet de hele dag schreeuwen hoe "alternatief"hij is, Muziekstijl moet wel een beetje interresant zijn, hij hoeft niet precies hetzelfde als ik leuk te vinden maar wel in de richting :o Beetje avontuurlijk, niet zo saai, niet dat je alles van te vore moet plannen, ik hou zelf van iets spontaan doen, en mn vriend zou dan niet alles van te voren moeten gaan plannen, tja, of je moet echt niet kunnen enz. |
Citaat:
Verder boeit het me niet. Maar ik zie dat je in Blaricum woont, dan moet je er toch wel aan gewend zijn onderhand :confused: |
ik zoek ze dr natuurlijk op uit, op hun uiterlijk maar zeker wel op hun intresses, lifestyle etc
meestal dus gewoon baggy, en niet zon overseaz skater, alternatief,emo, een beetje in die richting maar het gaat niet altijd op, ik heb ooit eens met een depressieve punker gezeten, en overseaz alto, en nog een geval apart :bloos: maar op het moment klopt het wel, beetje alternatief/baggy, zelfde muzieksmaak, intresses etc die is wel matching gelukkig |
Intelligentie, humor, fantasie. (y) En for some reason val ik op lui met geestelijke aandoeningen in met name het autistische spectrum. Heel dubieus. :D
Maarrrrrrr als 'ie niet zo metal is als ik dan maakt 'ie geen kans, natuurlijk. Het is niet de bedoeling dat ik m'n joch d'r uit heesch, hm? :cool:^666 etc enz |
Citaat:
|
Precies (y)
Kijk nog maar eens goed om je heen. |
Citaat:
|
Gewoon een beetje het zelfde als ik. Ook qua uiterlijk maar iets lelijker of mooier mag wel en het moet ook geen kloon van mij zijn. Maar vooral humor, spontaan en open minded vind ik wel belangrijk. :)
|
Weinig eisen. Beetje zelfde interesses, moet beetje goed gesprek kunnen voeren, niet te beperkt wereldje hebben, moet ook slap kunnen ouwehoeren, mag absoluut niet liegen en niet al te gesloten zijn en als het er dan ook nog een beetje goed uitziet ben ik helemaal tevreden :)
|
ze mot tett'n hebb'n
|
Citaat:
|
ik geef geen ene fuck
:o |
Citaat:
|
Slim zijn
Goed gekleed (stijlvol, klassiek met een snuifje sportiviteit :D.) goed verzorgd beslissingen kunnen nemen Up-to-date zijn en tsja gewoon geil zijn :D Oh en Sandra Bullock & Britney Spears dissen is echt not done :nono: . |
Citaat:
Ik ben niet zo creatief met werkwoorden.. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik stel een boel eisen. leuke kleding, leuk haar, niet te oud&niet te jong, leuke muziek smaak, iemand die mijn vrienden leuk vindt, iemand die intelligent is en zeker niet dommer dan ik iig, iemand die ook uit gaat en niet alleen maar saai thuis hangt, niet te erge jaloezie en vast nog wel meer maar ik weet t niet meer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |