![]() |
Droge bek
Is er iets te doen (behalve spoelen en drinken) tegen die strontvervelende droge bek die je bij sommige drugs krijgt tijdens of zelfs nog na de roes? :(
|
Vast wel alleen ik kan het zo ff niet bedenken
|
kauwgom
|
Citaat:
|
Een sinaasappel ofzo (fruit met vocht) helpt ook goed :).
|
melk! (Y)
|
Citaat:
|
sorry, 01:39, dan kijk ik niet meer helder.
Euhm. maar... spoelen en drinken denk ik :D |
Kauwgom helpt een beetje maar kauwgom alleen is niet voldoende. Maar een sinaasappel: (y) ik snij hem altijd in vier stukken en kluif hem dan uit, beetje apart maar wel snel en het vocht vloeit zo lekker door je mond. :o
Ben nu net weer wakker geworden, voelde het gelijk al, vinger op tong... KUR-REK-DROOG, na zo'n drugsavondje. Thee hielp ook, veel meer dan water zelfs, omdat het zo warm is denk ik... misschien dat de warme drank iets positiefs met de kliertjes ofzo in je mond en keel doet....? Ja, ik zet nog een kopje thee en ik ga weer pitten. ktnxbye ;) |
Citaat:
|
chocola dan? :p
|
Citaat:
|
ok 12u wakker geworden bekstatus=normaal
|
Citaat:
|
vaker gebruiken :|
het is een werkende methode, maar niet een van de besten |
Citaat:
|
ananas werkt ook en is lekkerder als sinaasappel
|
Choco.
Of Tic Tac. Of uhm. Fisherman's Friends. Dan wel salmiak. (Y) En qua drinken, water, sap, ijsthee. etc. Niet moeilijk om zelf te verzinnen/uit te proberen, hoor. |
kauwgom helpt goed..! drinken helpt ook maar dat is maar voor even vind ik :s
|
Speeksel aanmaken.
|
soms wil je tandjes poetsen wel eens helpen, echt hoor :)
|
Nee dat is alleen maar ranzig.
|
Alle soorten fruit&groenten denk ik.
Komkommer, sla en citrusvruchten t best denk ik (maar ook een ban aan mag er wezen) Maar ik neem niet vaak mijn eigen komkommers mee naar de shop of een feestje.// you got a licence for that cucumber, son? |
Ok maar op een feestje heb je altijd wel genoeg drinken en kan je ook tijdens het smoken drinken en dan heb je bijna nooit last van een droge bek. Aatjes helpen trouwens heel erg goed (Y).
|
Citaat:
dus dan pak ik thee met veel suiker.. kikker je wel van op ;) verder word water zo ranzig naar paar glazen dat je beter wat zoets kunt nemen... |
immer pils!
|
Citaat:
|
Citaat:
En o ja. Ik heb een keer met xtc heel veel meloenthee achter elkaar gedronken ter voorkoming van droge mond. Geen aanrader. :bloos: |
bier(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou lijkt me vrij logisch eigenlijk :) Denk eens na.
|
Euhm een appeltje voor de dorst:p En ja droge bek krijg je zowiezo na het slapen :rolleyes: gewoon flesje water vast naast je bed zetten das gewoon relax. Voordat je uitgaat ff doen ben je de volgende ochtend zo blij mee. (ik heb 2 liter auto maat op mijn kamer gezet relax :cool: )
Verder cola light is ook erg lekker dan. En melk? is dat goed, normaal drink ik dat juist heel veel maar na het uitgaan juist niet. Voor dat slijm etc geen idee waarom eigenlijk niet. |
Citaat:
|
Wie neemt er meloenthee mee naar de meeting? :D
|
Meloenthee is overigens wel lekker. Kammillethee pwnt alles maar goed.
|
Hou eens op over die meloenthee :mad: Alleen de gedachte al!
Over degene die het mij op de meeting op durft te dringen kots ik heen :evil: ! |
Citaat:
|
Muntthee pwnt alle thee's. :cool:
|
Citaat:
|
Ik wil volgende keer als ik een beetje misselijk ben ook wel naast jou in bed kruipen? No problemo hoor... ;)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Genoeg erover :mad:
|
tja als je kotst heb je idd geen droge bek meer...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |