![]() |
JAN SMIT update
Omdat ik me gisteren in een nogal geshockte toestand terugvond achter de tv, gedurende show nieuws op de door ons allen geliefde zender: SBS6.
Jan Smit, 's werelds bekendste Volendammer, beweerde wel eens voorstellen te verkrijgen van vrouwelijke fans waar hij geen 'nee' tegen zeggen kan :( Jan Smit, 's werelds bekendste sonata-aan-oma zanger, beweerde op wintersport te zullen gaan met zijn Vollendamste matties. Maar niet zomaar in de bus. Nee, met een kater naar Frankrijk. Jan Smit, onze eigen Jan Smit, hij krijgt een docusoap op Nederland 3. Wie gaat dit niet kijken? Maar bovenal komt er een nieuwe live plaat en DVD uit, van de meest bekende en geliefde Volendammer dezer aarde. |
Sweeeeeet! Weer een voor mijn collectie!.
Past goed bij mijn Issues van Korn en St.Anger.(goh, wat voor collectie zou dat zijn :rolleyes: ) |
Waarom heet-ie geen Jantje meer? Jantje is veel liever. Jan lijkt teveel op Frans of Kees ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een boefje :nono:
|
Kankâhvolendâmmâh
|
Jan Smit heeft pimp game :|
|
Jan is de man, ik ben benieuwd naar z'n DVD (y) Live plaat hoef ik niet, al veel te vaak gezien.
|
lik mn reet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omg, hij had zelfs succes in Deutschland en bij de BNN dames:
http://www.boysoloist.com/singercove...-weihnacht.jpg http://www.jansmit.com/index-foto.jpg |
Zou 'ie ook coke snuiven?
|
misschien is hij wel die eerste atropine coke dooie. :cool:
was ook 'n volendammah |
In volendam schijnt de mix coke/antropine best hip te zijn...
|
Great minds think alike
|
jan smit is alleen voor stoere mannen. \m/ :mad: \m/
|
Grote, brede, licht sexueel gefrustreerde mannen die nogal geneigd zijn zeepjes te laten vallen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou me een boel woorden schelen. |
Die docusoap ga ik zeker kijken (y)
Ik heb dan ook een voorliefde voor extreem slechte tv-programma's. |
Ik mag Jan wel. Scoren in Duitsland én bij de chicks. Iedereen weet toch wel dat de beste vrouwen uit Noord-Holland komen.
|
pff... waar moet dat heen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee!
|
Hmmm, misschien toch mijn voornaam maar eens laten veranderen.
|
tot die tijd; ga je schamen.
|
Citaat:
je had het eens moeten wagen:p brabo tjiks kunnen geen eens normaal nederlands :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uit betrouwbare bron (zijn oude buurmeisje) heb ik vernomen dat onze Grote vriend Jan eigenlijk helemaal niet zo aardig is, maar vrij arrogant.
|
en dat terwijl homo's aardig & lief horen te zijn, vooral tegenover het vrouwelijk geslacht en tegen het mannelijk.
mij heeftie er niet mee, gelukkig. |
Citaat:
want 70 procent van de volendammers snuiven coke of gebruiken vreemde dingen. dus hij ook. en veel. heel veel. |
aapje kont.
|
Citaat:
|
maar hijs wel homo.
|
hij werd toen gedist door Ali B.
zo gaaf:cool: |
koel,
waar downloaden? |
Fuck Ali B. Hij zit niet aan een van de laatste Arische artiesten in Nederland.
|
eh dat was bij de zwakste schakel toen;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
I'm absolutely completely schocked :eek: Maar dat hoor ik vaker over een verscheidenheid aan bekende personen. Volgens mij zeggen mensen dat soort dingen over bekende personen puur uit jaloezie. En dat is Jan niet waard! [/whaxx] |
'ik stem jantje shit eruit'
haha |
ja
opgesodomieterd met hem. ! |
jan smit is gay :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |