![]() |
De Amerikaanse samenleving
Citaat:
|
ik ga een jaar (of langer) in de amerikaanse samenleving wonen, dus jullie moeten allemaal positieve dingen zegggen ;)
|
Citaat:
|
Het is wel algemeen aanvaard dat RSI door langdurig computerwerk een beroepsziekte is waarvoor de werkgever aansprakelijk is, dus waarom zou dat bij het vasthouden van een telefoonhoorn en daarbij masturberen, als dat de werkzaamheden zijn waar je voor betaald wordt, niet zo kunnen zijn?
Verder - natuurlijk, aan de hand van één artikel kun je de hele Amerikaanse samenleving typeren (y) :) |
Omg, di's nog erger dan die vrouw die haar poedels in de magnetron deed na hen gewast te hebben. :|
Bron. |
Amerikanen vinden heel snel dat anderen verantwoordelijk zijn voor hen, kijk maar naar de mensen die mcDonalds aanklagen omdat ze na het eten van mcDonalds te dik zijn geworden, de vrouw met de hond in de magnetron is nog zo'n verhaal en dan heb je ook nog de claims tegen sigarettenfabrikanten. Mensen beseffen daar blijkbaar niet dat ze 9 van de 10 keer zelf verantwoordelijk zijn voor de gevolgen van zoiets.
|
Tsjah.
Doe je d'r aan he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: Tja, ik zou toch graag even de bron willen zien. :) |
google zoeken op funny news, eerste link, eerste bericht
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, als je er geld voor kunt krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
MieX, heb jij the terrorist handbook wel eens gelezen? Duidelijke informatie over het maken van allerlei soorten bommen, inclusief biologische, en nucleaire bommen. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, shit happens.
|
Citaat:
ontopic: volgens mij heb je in elke samenleving wel zulk soort gekken, maar amerikanen zullen sneller iemand anders proberen aan te klagen voor iets waar ze zelf verantwoordelijk voor zijn :| |
Als Jet in Amerika is, word ik fan van Amerika _O_
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |