![]() |
Panty's
Hoi girls,
Ik draag nogal vaak panty's. Nu is het zo dat die vlug stuk gaan. Zijn er hier meisjes die weten welk merk het beste is ? Waar halen jullie ze ? Hoeveel den (= dikte) nemen jullie ? Wat dragen jullie 't liefst ? Zelfophoudende kousen of gewone panty's ? |
Den minimaal 40 en het beste is een maatje groter nemen dan je eigen maat. :)
|
mmm. . . pantys zakken altijd af. Zitten eerst goed, en dan ga je naar de wc en dan zit het niet zo goed meer.. :s Maar goed, daarom doe ik er altijd een klein broekje overheen (y)
|
Citaat:
|
Zoveel mogelijk den nemen ja.. ik heb wel een paar van 20 of 30 denier maar die zijn echt zó kapot. Ik koop ze meestal van 40 oid. Of maillots. (y)
En altijd een broekje/boxertje eroverheen zodat het niet afzakt. :) Kousen vind ik maar irritant, die zakken altijd af. (n) |
kousen, pantys zakt t kruis naar onder en zijn niet zo seksie. :p ;)
en gewoon de goedkoopste pakken, want dure gaan ook kapot, misschien wát minder snel..maar dat haal je er niet uit denk ik. |
panty's van de hema met katoen erin, had dr gister een aan en die heeft t de hele dag overleefd (y) was wel n zwarte.
normaal als ik n (mini)rokje aan heb met panty dr onder, neem ik dr altijd 1 extra mee in mn tas, kan ik m vervangen op de wc mocht dr een ladder inkomen :D |
Citaat:
|
ik doe niet aan panty's, ik draag liever maillots (y)
|
Gewoon panty's, glanzend, 20 den en een maat groter.
|
Ik draag zelden panty's en dan kijk ik niet naar het merk. Ze liggen gewoon los in een doos, dus ik zou het niet weten.
|
ik neem ze altijd veel te groot, echt maat 46 ofzo, dan zakken ze iig niet af
gewoon van de zeeman zijn goedkoop en ze houden t echt wel een tijdje uit en nooit je panty aantrekken met slechte nagels de panty's van de h&m zijn leuk maar die zijn veel te klein :( |
Kleine gaten (bij je tenen of op andere plekken die toch nooit het daglicht zullen zien) kun je dicht maken met blanke nagellak. Wel de panty uittrekken en het plekje iets strak houden anders scheur je de nagellak eraf. Scheelt je een ladder en een nieuwe panty voor de komende dagen.
|
Ik doe niet aan panty's want ik word echt gek van dat afzakken. Jarretellies en kousen met kantrandje zijn sowieso veel geiler, ha.
|
En die zakken ook helemaal niet af bij jouw he als je loopt :rolleyes:
|
Citaat:
|
ik weet dat de H&M panty's met 70 denier..
het is dat de H&M niet bij ons in de buurt is en ik altijd mijn panty's koop bij de zeeman, wel de duurderen.. |
Maillots..
:) |
Citaat:
|
Ik draag veel liever van die hold ups... Gewoon bij de Hema, blijven de hele dag zitten zakken echt niet af... Dan heb ik denier 15... Ja gaan redelijk snel kapot, maar als je hele dikke hebt kan je net zo goed een maillot aantrekken..
|
Citaat:
|
Vooral geen panty met een broekje erin:P Heb t nooit zo met die broekies!! :D
Maar vooral dikkere panty's, 40 den |
Leggings van de H&M: zijn mooier en warmer dan panty's en gaan bovendien niet snel kapot!
|
Citaat:
|
nee op elke post van haar reageren is lekker volwassen :) (y)
|
Citaat:
|
haha grapjas
|
Ga nu eens over pantys praten ik ruik je ansjovisvagina hier.
Ontopic: Ik draag meestal maillots, en jarretels alleen als ik ga neuken. :) |
Neuk jij , muahahahahahahhahaa :)
OT : ik draag liever maillots |
Citaat:
Jij hebt GEWONNEN!! :cool: :D (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
aangezien panty's bij mij altijd stuk gaan precies in het kruis, draag ikeigenlijk alleen nog maar van die pantykousen die tot boven je knie komen, diegaan echt niet snel stuk. gewoon van de hema. en als er wel een ladder in zit, blanke nagellak idd.
|
Olgaaaaa, gefeliciteerd :cool:
|
Citaat:
|
En ik draag ook alleen maillots en jarretelllls. Heb ik nu ook GEWONNEN? Krijg ik een broodrooster?
|
Citaat:
|
naar een goede pantyzaak gaan ;)
|
Citaat:
Liever maillots. (a) |
Citaat:
Maar nee, het is te verleidelijk, ik heb zelden zo'n hert als jij meegemaakt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.compuwerkplaats.nl/homepages/eggo/koe.jpg
Nu ga ik weer hoor, daggie! Veel plezier nog met je online fighties, ik ga mijn humorie zoeken. (y) |
|
|
Hoe dikker hoe minder snel kapot over het algemeen. Maar ja, een panty van 60 den is ook niet altijd even mooi. Het blijft toch een beetje klooien.
|
pantyh0se
|
Idd hoe dikker de panty, hoe sterker, maar zo'n dikke zijn wel zo mooi niet als die dunne. Zoals op oudejaar kan je toch niet zo'n dikke andoen ? Wie draagt er zo'n dunne ? Heb nog niet veel merken gezien in de replys :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |