![]() |
Zwangerschapstest
Hoelang moet je wachten tot je een zwangerschapstest kan doen en deze met zekerheid aan geeft of je zwanger bent of niet..?? De een zegt dat je pas na 3 weken testen of je zwanger bent en de ander zegt dat het gelijk de dag erna al kan??!
|
vanaf de eerste dag dat je overtijd bent, zover ik weet
|
Citaat:
|
Oke.. bedankt voor jullie reacties...
|
Citaat:
|
Staat in de bijsluiter.
|
ik dacht ook altijd dat het vanaf de eerste dag is dat je overtijd bent...
maar laatst had ik ook een klein probleempje:P en mijn huisarts zei 10 dagen nadat je seks hebt gehad:S |
Kan er eigenlijk niet een algemeen 'zwangerschapstopic' komen waar al die vragen over de morning after pil, zwangerschapstesten, abortussen, enz enz, in kunnen?
|
Citaat:
|
dit kun je doen als je overtijd bent. en niet na 5 dagen wat ik al eens gehoord heb. want sperma blijft 5 dagen in je, in leven.
hopelijk ben je niet zwanger, tenzij je het zelf wil. dan wens ik je heel veel geluk met het kindje |
Citaat:
|
ik heb een keer een zwangerschapstest gehaald, en daar stond het gewoon op(bij mij stond 10 dagen na seks).
ik denk dat het van de test afhangt. |
Volgens mij hangt het ook van de test af. Gewoon ff naar een drogist en de verschillende tests bekijken. Ik geloof dat het wel duidelijk op de verpakking staat vanaf wanneer een betrouwbaar antwoord gegeven kan worden.
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |