![]() |
Gevaar van Islam
Ik vroeg me af hoeveel mensen van jullie de Islam ook als een bedreiging voor de Westerse beschaving zien.
Stem ff op de poll. |
Totaal ongevaarlijk.
Net zo ongevaarlijk als een leger van cavia's. |
volgens mij ben jij een -Ja, zeer gevaarlijk..-stemmer.
ik stem mee natuurlijk ;). get a life man :). |
Citaat:
|
Ik vind wat ik vind en daar kan niemand verandering in brengen.
|
Citaat:
|
Neutraal
er zitten weirdo's overal op aarde die de boel kunnen verzieken :) |
Citaat:
op zich is de poll zo gek eigenlijk niet. gode zij dank zijn de verbalkende respect discussies weer wat afgesusd, maar wat vind de gemiddelde religiegangster? er tussen in. zie Gatara. |
Ik weiger te stemmen omdat jullie denken dat ik, als ik stem op "gevaarlijk", A de westerse beschaving hoog acht en B de Islam als een verslechtering zie.
Dat tweede is wel waar, het eerste niet. :P |
Citaat:
|
Afgezien van de paar landen die hun eigen burgers beroven door geld wat beter in gezondheidszorg en onderwijs zou kunnen worden gestoken uit te geven aan raketten, heeft de islamitische wereld absoluut niet de slagkracht om in militaire zin een serieuze bedreiging te zijn of te worden.
|
Islaam op zich is niet gevaarlijk. Wel gevaarlijk zijn de mensen die het verkeerd interpreteren en slecht toepassen aan hun leven en in hun dadan. :o
Trouwens -voor de vierhonderdmiljardste keer - Islam betekent letterlijk 'Vrede'., En kom nou niet met ...dit wist ik niet :o |
En wat zou je denken van die gevaarlijke massamoordenaars van een terroristen? vliegtuigen op belangrijke gebouwen? duizenden onschuldige mensen dood? ik vind dat toch wel een bedreiging om rekening mee te houden.
|
Citaat:
|
Citaat:
*Kuch Amerika Kuch* |
Vind je het gek. Als machtigste land van de wereld heb je pas echt een gevaarlijke positie. Je moet toch de mogelijkheid hebben om jezelf te verdedigen. En daar hoort ook het preventief aanvallen bij.
|
Citaat:
@nare man. zonder veel militaire waarde kwam er ook een 11 september. er is een mogelijkheid om zonder geweld (in de zin van militaire grootacties) aan de macht te komen. |
Citaat:
Tuuuuuurlijk. |
Geef me sinds Vietnam eens een plek waar de VS nucleaire bommen hebben gebruikt?
|
Citaat:
Maar dat hele gelul van "preventief aanvallen" is bullshit. |
Nee, totaal ongevaarlijk
wees bang voor bush, niet voor de islam |
zullen wij een wedje leggen?
|
Citaat:
|
Citaat:
heb ik het mis als ik zeg dat jij redelijk eenzijdig beinvloedt bent :)? |
dat er in vietnam nucleaire wapens zijn gebruikt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het degelijk over de Godsdienst en niet over de mensen die zich moslim noemen en alles zogezegd in de naam van God doen. :o |
Citaat:
|
Ga mij niet uitleggen wat een nucleaire bom is. maar we gaan nu wel heel erg off-topic.
|
Nogmaals:
De Islam is niet gevaarlijk. Fluffy daarintegen is levensgevaarlijk. http://home.comcast.net/~johnbomberg...ics/fluffy.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een religie is geen tegenstander op zich, maar kan best een wapen van een tegenstander zijn.
niet mee eens en een pakkend voorbeeld nodig? -> Bin Laden. ;) |
Moslims zijn zeer gevaarlijk
sieg heil (y) |
Citaat:
|
Citaat:
(Ook al word je dan op jou beurt ook platgegooid) |
Totaal ongevaarlijk.
een bevolking met irreële angsten is daarentegen wel weer gevaarlijk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54. |