![]() |
De bermuda driehoek
Ik neem aan dat iedereen weet van de Bermuda Driehoek,de Bermuda driehoek is een gebied tussen: San juan,Miami en het eiland Bermuda.In deze driehoek schijnen rare dingen te gebeuren.zo zijn er ongeveer 150 schepen en vliegtuigen “verdwenen”
Op deze plek,hoe dit is gebeurd blijft een mysterie. Nu zijn er op internet natuurlijk verschillende verklaringen te vinden, maar de meeste verklaringen die je vind gaan dan over:ruimtewezens,zeemonsters,ufo’s die deze dingen opstralen en nog meer van die sterke verhalen.Ik zat zelf een beetje hier over na te denken, wat een goed mogelijke verklaring zou kunnen zijn, ik kwam toen op iets van Methaan bellen wat ik ook op internet nog terug gevonden heb(het is niet veel maar toch) Citaat:
http://www.dudeman.net/siriusly/para...datriangle.gif Ps. Ook had ik nog iets gelezen over stormen enzo, maar dat was een nog een beetje vaag, Nou zal er op internet genoeg info over te vinden zijn, maar ik hoor liever hoe jullie er over denken. |
Het methaangas is idd de oorzaak, maar dan doordat het tijdens omhoog borrelen vanaf de zeebodem het vermogen van het water om zaken te laten drijven aantast.
wat gebeurd er dus als een bel methaan net loskomt als er een schip boven vaart? yep, dat zinkt, en beland in het gat op de bodem waar eerst het methaangas zat. een beetje stroming, zand erover, en een schip is spoorloos verdwenen. vervolgens zullen sommigen terecht aanstippen dat vliegtuigen niet drijven, maar toch verdwenen zijn. klopt, maar methaangas stijgt hoger de lucht in, en is hoogexplosief. vlieg daar met een vliegtuig (met hete motoren) doorheen, en er volgt een explosie die het vliegtuig aan flinters blaast. ->verdwenen vliegtuigen. |
nou je het zo zegt klinkt het allemaal heel logisch:P
dankje voor deze uitleg http://www.barafranca.com/smilies/worship.gif |
als je er vanuit gaat dat we het allemaal kennen, waarom zou je het dan nog uitleggen??? pino
aantal maand terug stond er in de Quest een heel stuk in,... zou waars idd om methaangas gaan |
voor die laatste paar mensen die de afgelopen 20 jaar in een grot hebben geleefd,zodat ik ze nog wat bij kan brengen, en voor de mensen die er wel eens van gehoord hebben, maar die wat nodig hebben om hun geheugen op te frissen.
ei! |
Helemaal mee eens
Maarrr nou vraag ik mij af, hoe komt het dat daar zoveel methaangas is? :o |
hmm, als ik kijk naar de vorming van aardgas zou ik gokken op ontgassing van gesteenten.
|
*graaft diep in het aardrijkskunde geheugen* ivm verkoling van planten oid?
|
Citaat:
Als het goed is produceren bacterien methaangas uit waterstof en koolstofdioxide. Als je hoe en waarom daarvan wilt weten zou ik aanraden naar een geoloog te stappen, dat weet ik namelijk echt niet. ;) |
Citaat:
|
Is de Bermuda-driehoek ook niet één van de twee (drie?) plaatsen op Aarde, waar je compas niet werkt / de verkeerde richting aangeeft (met de polen uitgezonderd) ?
|
Citaat:
Volgens mij was er idd zo'n plaats, het had iets met de bodemsamenstelling te maken die het normale magnetische veld verstoorde. |
Citaat:
Als dat wel zo is, hoe komen er dan weer? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is iig een stuk aannemelijker dan die bacteriën,die zijn dan nu zeker allemaal dood :p |
Citaat:
|
Citaat:
Uberhaupt gaat zo'n proces zo traag dat de vraag van tijd niet echt relevant is, als het gas nu op is zullen we er tig eeuwen niets meer van merken. |
Citaat:
|
^Neen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Leg me anders even uit waarom je dan voortijdig zou zinken, ik snap het iig niet... :) whatever zinken doe je toch wel :evil: |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37. |