![]() |
Mannen in PAK
Een goed pak, niet zo'n C&A ding dan he :p
Hot or not? En met stropdas of zonder? |
pantalon zit niet lekker, stopdas zit niet fijn.
Verder staat het wel opzich maar mij zie je er niet snel in... |
Hot :D
En de stropdas maakt het natuurlijk wel af... Maar zonder mag ook wel. |
ik heb er een :evil:
|
Goed (y)
|
HOT en met stropdas :p .
|
Ik heb een c&a pak :bloos:
|
rude boy pak(y)
met smalle stropdas en porkpie hat ik moet echt eens een keer iets gaan ondernemen om dat ding te kopen.... volgende salaris ga ik er achteraan |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
hot mét stropdas! alleen die broeken jeuken echt tot je er niet goed van wordt...
|
over het algemeen vind ik mannen in pak wel sexy ja :bloos:
(de man erin doet er trouwens ook wel toe) |
Citaat:
:cool: |
Citaat:
|
Met zwarte allstarsjes eronder. :)
|
over het algemeen zijn mannen in pak zeer goed om aan te zien (y)
|
Citaat:
|
Mannen in pak zijn sexy, jongetjes niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hot! maar zonder stropdas.. En dan idd gewoon lekkere gympies eronder.(already said: zwarte allstars)
|
hot. liefste zonder stropdas, en nie al te donker.
|
Mwah een pak ziet er een beetje netjes uit. Ik heb er meerdere maar ik draag ze eigenlijk alleen wanneer het moet. Best jammer, ziet er best goed uit... alleen voor de meeste dingen een beetje overdreven.
Die broeken jeuken niet, dat is de stof. edit: Meestal zonder stropdas, maar bij bijvoorbeeld begrafenissen met.. |
nee nee nee NEE
doe maar gewoon niet |
hott
zonder stropdas (y) |
Adriaan uit rozengeur en wodkalime zou ik weleens van zijn pak willen ontdoen. :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar oke, ik zit nu te knutselen met fimoklein, bevroren watervlooien en gamma verfroerstokjes. ik maak een lamp voor onder water :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk eens op pagina 96 van de IKEA-catalogus! Het is een bijköken met kattenbak Stockholm en Poes Larsson op haardkleedje Fröbel! En boven de kattenbak hangt Lamp Nök Me. |
Ik wil verkering met Tineke! :eek:
|
Citaat:
Bij mij staat op pagina 96 toch echt iets anders. Namelijk teunmeubel Knärzka met daarnaast hond Bönh en gieter Nip Hü. |
Pak, met stropdas. En zoals Alex al zei, ik draag ze eigenlijk te weinig want heb er wel genoeg in m'n kast hangen. Maar het staat zo raar op de meeste gelegenheden he .. Alleen op bruiloften, begrafenissen en dingen als sollicitaties en presentaties trek ik ze uit de kast..
|
Met of zonder stropdas ligt aan de situatie en aan het pak. Op een feestje kan prima zonder stropdas en als het echt een mooi pak is met een mooi overhemd van Armani of Versache is ook.
Zakelijk of op nette gelegenheidsfeestjes of begravenissen of trouwerijen moet er wel een das bij. |
Citaat:
|
Pakken, bah. Ik mag mijn halve leven in die krengen lopen en ik kan je verzekeren dat dat niet leuk is. Een normale broek en een net jasje als combinatie staat veel leuker.
|
Citaat:
|
Hot, maar zonder stropdas
|
Citaat:
|
erg geil, en er is niks mis met de pakken van C&A.
en dan met of zonder stropdas dat ligt eraan of het wel of niet iemand staat. |
voor ene keer (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach ja pakken..........
Ik heb er 1 van de C&A(niks mis mee btw...zit goed). En eentje van een duurdere zaak voor "herenmode". En zitten allebei goed en lekker...en ja, mannen in pak zien er vaak wel goed uit. Het hangt gewoon van de gelegenheid af of je met of zonder stropdas gaat. Maar als je met de kerst in een restaurant hebt gewerkt(zoals ik dus) zie je genoeg voorbeelen van hoe het niet moet....(ook andersom btw).... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47. |