![]() |
Het grote lucht-je-hart-topic #18
Omdat ik de vorige net sloot:o
|
|
toch een redelijk kerst gehad....Enja, verder, nog steeds even hopeloos :| Komende week toch ook maar naar de huisarts. Ik hoor overal stemmen, het is zo'n chaos ik durf gewoon de straat niet meer op. En ik zeg tegen iedereen dat het goed gaat, maar gaat het ook wel zo goed als ik zeg dat het gaat? Qua stemming wel, die depressie is over, ik snij niet meer en probeer niet meer mezelf van kant te maken. Maar daarvoor zijn wel die stemmen, echte straatvrees, wantrouwen en nog een aantal dingen voor in de plaats gekomen. Ik weet dat het eigenlijk nodig is, maar ik wil eigenlijk net meer de hulpverlening in en zeker geen medicatie, maar gaat het wel zonder?...
|
Ik was in een slechte bui, maar toen zette ik Slayer op en nu ben ik euforisch. (y)
|
Citaat:
Hmpf, sluimerende hoofdpijn, gevoel alsof ik ieder moment in een wit shirt met hele lange mouwen afgevoerd kan worden... moet zo maar naar bed denk ik. Morgen meeting. :) |
poehee. ik ben zo vreselijk moe. en beroerd. maar goed. vandaag werd mn vriend geopereerd. gisteren al opgenomen, onderzoekjes, blabla hele reutemeteut. maar goed. vandaag werd hij dan dus echt geopereerd. en ik vond het best naar allemaal. maar het is allemaal goed gegaan, en hij kwam weer goed bij uit de narcose en hij was wel weer redelijk de rest van de middag.
ik zit vreselijk te ratelen maar ik weet gewoon even niet meer waar ik beginnen moet, want ik heb nou al zoveel indrukken gehad vandaag dat ik t even kwijt ben. en ik ben zo verdomde moe en mn hoofd wil even niet meer. en ik heb een peofje gekocht bij de ikea vandaag, tijdens de operatie, want we moesten toch iets doen, mijn schoonouders en ik, en ik ging het net in elkaar zetten, maar toen sloopte mn vader em alweer. dus ik zit nu heel boos te zijn, en ik ga nog net niet huilen, want daar ben ik te moe voor. en nu stop ik, want ik raak t toch niet kwijt en t wordt een vreselijke zooireply op deze manier. |
Citaat:
|
Ik voel me aan de ene kant best goed over iets, maar aan de andere kant niet.
Ik moet voor een werkstuk alles verzamelen, ik kreeg net de inleiding van een meisje (4 dagen te laat) en deze was 3 regeltjes, die heb ik dus alsnog gemaakt. Dit heb ik ook in de evaluatie gezet. Straks komt de lerares naar dat meisje toe :o Ik twijfel of ik het zal laten staan of niet.. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo nee, gewoon laten staan. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misselijk, honger, moe, vreemd. Raar persoontje.
|
Ik word gek :o
|
Citaat:
begin steeds meer te twijfelen aan mezelf, aan vriendschappen en het verdraaide nut van het leven... |
LJ in de maak
|
ik zie bij veel mensen om me heen problemen die ik ook gehad had en dat geeft me soms zorgen
|
Ik voel me enorm kut, zonder reden.
Gebeurd wel vaker. Geen enkele aanleiding toe. En ik ga er dus ook geen ene moer aan doen. |
hoezo vroeg? *gaap*
Vandaag meeting (y) :D |
Citaat:
|
Citaat:
Of nouja... ik had me verslapen, dus het werd 6:10 :bloos: :p |
Citaat:
Nee, gelukkig red ik dat niet, aangezien ik niet kon slapen voor 2 uur vannacht :o |
Citaat:
Maar ik ga me nu klaarmaken voor vertrek... ik zie je in Utrecht :) |
Gruwelijk, ik word gek.. ah verdomme. En vandaag zou zo leuk worden :/
|
Ik heb één of ander wondje aan de binnenkant van mijn lip en ik weet niet waar het vandaan komt, maar het irriteert en het doet pijn. :( Verder ben ik verkouden en voel ik me nog steeds grieperig... En verder zijn er nog een heleboel gedachten. :s
Maar goed, er zijn ook best positieve dingen, hoor. Gelukkig wel. |
Vreemde mentor heb ik.
Vriendin was naar mijn mentor gegaan om mij, samen met een klasgenootje. Mijn mentor zei tegen dat klasgenootje, jij moet je er niet mee bemoeien want het is niet jouw zaak :D Tegen die vriendin ( is aan herstellen van anorexia) zei ze..jij moet ook goed op jezelf letten. En ze zei: je moet je geen zorgen maken, want wendy krijgt al hulp, het is nog maar in een beginstadium, maar dat komt wel. En je moet het er niet met d'r over hebben, en ook niet met elkaar. Je moet alleen laten merken dat je er voor d'r bent, voor de rest niets. Oke, ik ben het er wel mee eens hoor, maar hun hadden er echt gezeten van: nou okee.. :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben ziekig en dat mag niet omdat ik aan mijn profielwerkstuk moet werken (maar heb ik nu al wel ruim een uur gedaan, hoera!) en ik voel me gek omdat ik ontzettend raar heb gedroomd. Ben een beetje verward bezig vandaag:s
Maar het gaat gelukkig niet kei slecht :) |
bij deze zet ik de appelflapcult voort,
tot in het einde van het gele forum. |
trouwens, iemand een appelflap?
|
ja!
Waarom piept dat rotbeest nou om 9 uur in de ochtend omdat ze eten wilt :( Ik zal nog eens zeggen dat cavia's leuk zijn zeg:mad: Ik ben moe en wil slapen en en en goed idee trouwens :D |
cavia's piepen toch ook als ze geen eten willen?
topicgerelateerd maar weer: waarom me kat op de schoolkrant naast de PC gaat zitten. |
hijs te jong..gvd.. :( meeeeeeeeeeeeen..waarom issie nie ouderrrrr... :mad: :( :o
|
[edit]*
Wat geweldig! Jij verdient ook niet nog meer kutzooi, ik ben blij dat iedereen het goed maakt! |
Citaat:
die kunnen idd verschrikkelijk pijn doen (N) en veel plezier op de meeting (al zullen jullie d'r onderhand wel zijn ;)) |
Citaat:
@Quiana: gelukkig maar. (}) |
@JackieZ & Leonoor; :)
(maar ik edit 'm wel -> is een beetje te herkenbaar voor mensen/broer irl.. :s) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*zucht*
Hoe kan de scheidslijn tussen vriendschap en 'méér' zo vaag zijn? Waarom kan ik lust niet meer van liefde onderscheiden? En hoe nu verder? :s |
Iedereen optiefen met hun "het komt wel goed met jou *knuffel* gezeik"
Komt niet goed, *Kuch*Foeiige boefjes! |
Ik kreeg net een mailtje van mijn vriend, ik had gezegd dat ik op forum had gezet hoe ik dacht dat hij over me dacht:
Over wat je zei van vanmiddag, van wat jij dacht, zoals ik jou zou zien: Nou uhm... voor heel de wereld verkeerde dingen over me denkt op het forum Ik zie jou als een, sociaal meisje, die thuis bij haar moeder en broertje duidelijk weet wat ze wil en snel haar mond open trekt als ze het ergens niet mee eens is of iets wil of juist niet. En die tegen haar vader stil is en niet teveel reageert, omdat dat bij hem toch niet werkt. En verder zie je er vaak uhm hoe zeg ik dat... bedroeft uit als je staart enzo vooral! inééngedoken, dat zie je heel goed als je loopt en fietst, dan kijk je heel uhm stiekem lijkt dat, met je hoofd naar beneden gebogen en je ogen wel vooruitrichtend alsof anderen je niet mogen zien zeg maar... maar toch heb je wel alles in de gaten, terwijl je overkomt alsof je van niets weet. Verder kan je bij mij lekker gek doen en hou je wel rekening met mun mening dus ben je niet zo gebekt als bij je ma en kevin zeg maar! Maar soms kan je ook wel ineens heel erg duidelijk overkomen in bepaalde dingen totaal onverwachts... Verder vink je lief en niet stil bij mij maar wel bij anderen... Best grappig om te lezen. |
't Was heel gezellig vandaag! :)
|
Waarom lukt het verhalen schrijven me nu niet meer?:( Er komt niets leuks uit, ik loop vast, ik weet gewoon niets!:(
Maar ik wil zo graag weer schrijven... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |