![]() |
Vraagje over jongens en klaarkomen...
Zal vast al tig x gevraagd zijn maargoed. ;-)
Wanneer ik mijn vriend aftrek of pijp vindt hij dat erg lekker, maar hij kan er niet van klaarkomen. Hij komt pas klaar als hij het bij zichzelf doet. Meestal kan ik aftrekken niet zolang volhouden en bij t pijpen lukt t gewoon niet. Hij heeft ook weleens gezegd dat het aan de spanning kan liggen. Niet zozeer dat hij zenuwachtig is maardat hij het toch wel 'ongewoon' vindt dat er een meisje met hem bezig is. Nou is mijn vraag: Heeft jouw vriend (of als je jongen bent, heb je zelf) hier ook last van? En ligt dat aan ietz? |
Ik heb het zelfde. Als je hem pijpt is dat dan met condoom? een jongen voelt er dan namelijk erg wijnig van. Het aftrekken lukt vaak niet omdat het meisje het niet volhoud om lang snel te trekken. Het is tot nu toe geen 1 vriendin van me gelukt om mij klaar te pijpen of te trekken.
|
Citaat:
|
Wooha, dat heb ik ook :D. Alleen ik heb het tot nu toe ook met de daad zelf....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb t over aftrekken snuggere :p Thnx voor de reacties :-) Oh, hij heeft trouwens dan geen condoom om. |
:rolleyes: ehm..ik kom wel gewoon bij trekken, en ze lijkt er geen problemen mee te hebben...mja getalenteerde vriendin? en bij een ex ex ex kwam ik ook bij pijpen. Zorg dat je goed opgewonen ben voordat ze begint, dat helpt een hoop.
|
A;s m'n vriendin me aftrekt kom ik bijna altijd klaar, omdat ze het heel lang vol kan houden :D
M'n vorige vriendin kreeg meestal een lamme arm voor het zover was. Van pijpen kom ik BIJNA nooit klaar... |
Als je een lamme arm krijgt moet je in een andere houding gaan zitten. Ik doe het altijd zo: ik zit met mijn benen wijd, hij zit tussen mijn benen met zijn rug naar mij toe zo kan ik mijn arm op zijn been laten leunen en met mijn hand het werk doen. Ik kan hem zeker wel klaar laten komen met pijpen en trekken vooral allebei tegelijk.
|
Citaat:
maar het verschilt van jongen tot jongen.. de ene kan t wel de ander niet... |
Citaat:
|
begin wel nu niet meer...:D
|
Als een meisje me trekt kan ik er makkelijk van klaarkomen, zelf als je het heel anders doet dan ik!!
Van pijpen issut voorlopig nog niet gelukt. Je moet er eigenlijk sowieso tegelijk bij getrokken worden tenzij ze egt goed zuigt, helaas doen de meesten dat niet :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27. |