![]() |
Mail van ex
Ik heb vandaag een mailtje gekregen van mijn ex met een stukje van een songtekst erin. Alleen begrijp ik niet wat hij hiermee wil zeggen. Zouden jullie je gedachten los kunnen laten over dit stukje? Alvast bedankt :)
'Finished with my woman 'cause she couldn't help me with my mind people think I'm insane because I am frowning all the time All day long I think of things but nothing seems to satisfy Think I'll lose my mind if I don't find something to pacify Can you help me occupy my brain? Oh yeah I need someone to show me the things in life that I can't find I can't see the things that make true happiness, I must be blind Make a joke and I will sigh and you will laugh and I will cry Happiness I cannot feel and love to me is so unreal And so as you hear these words telling you now of my state I tell you to enjoy life I wish I could but it's too late' Liefs, Shortiej |
Waarom vraag je 't niet aan hem zelf wat hij ermee wilt zeggen? :o
|
Citaat:
Maar.. is 't al lang uit tussen jullie, is dit 'a mail from the past' of is 't pas recentelijk gebeurd... Finished with my woman 'cause she couldn't help me with my mind lijkt me enigszins duidelijk.. dat hij "klaar" met je is.. Net als (...) I tell you to enjoy life (...) .. ook een beetje een afsluiting lijkt me.... |
Haha, niet echt de meest romatische songtekst. Dat is Paranoid van Black Sabbath. Oftewel een ouderwets potje hardrock. Dat er nog mensen bestaan die Ozzy Osbourne serieus nemen.
Ach, waarschijnlijk wil hij een punt zetten. En een punt zetten, dat doen mensen als ze met een nieuwe regel willen beginnen. Ik zou dit begrijpen als: "Leuk dat je er voor me was. Het is mooi geweest. Het is genoeg geweest. En nu is er iemand anders. Maar ach, als het moet, weet je me wel te vinden." |
Citaat:
dus dat. |
Of misschien vind hij Paranoid van Black Sabbath wel gewoon een leuk liedje. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Naar mij toe leek het zo dat het hem weinig deed, de manier waarop hij reageerde op dingen die ik zei enzo. Ik heb een hele lange brief geschreven naar hem waar ik als reactie alleen op kreeg: moeilijk... Dat is echt irritant. Ik kan me daar nog steeds kwaad om maken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een mailtje teruggekregen dat de boodschap zou zijn niet alles duidelijk is en dat er nog veel te ontdekken valt... Maargoed, daar schiet ik weinig mee op want ik weet nog steeds niet wat hij ermee bedoeld.....
|
Blah negeer die gozer.
|
Citaat:
|
dat krijg je ervan als je alleen naar die muziek luisterd, dan ken je alleen maar vage songteksten.
Bel em op en zeg tegen em wat je dwarszit en wat jij wilt dat er met jullie gebeurd, vraag aan hem wat hij wil dat er gebeurt. |
Citaat:
|
Citaat:
First of fuck your bitch and the click you claim Westside when we ride come equipped with game You claim to be a player but I fucked your wife We bust on bad boy niggas, fuck for life. :) |
Zat die ex van jou niet toevallig ook op dit forum?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een omslachtige manier om je gevoelens te uitten zeg! Ik denk dat je het beste aan hem zelf kan vragen wat hij hiermee wil zeggen..
Mijn conclusie n.a.v. deze tekst is dat jij hem niet kunt helpen hem gelukkig te maken. |
Hij zegt dat het niks met hem te maken heeft, dat het met iedereen te maken kan hebben. Wat moet ik hier nou mee? Wat schiet ik op met deze tekst? :S
|
Vraag hem wat hij bedoeld...
En vraag waarom hij dat dan in die mail postte? Aangezien hij zegt dat het met iedereen te maken kan hebben.. |
Citaat:
|
Denk dat jou laatste opmerking een beetje duidelijk maakt wat hij wil. Jij wilt hem terug, hij jou niet. Dit mailtje lijkt dan op een manier om het af te sluiten?!
|
Citaat:
HIJ WIL JE TERUG DOM SCHAAP, zelfs mn achterlijke broertje van 8 ziet dat.... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet hoe moeilijk het is (ik ben na 9,5 maanden nog steeds niet over mijn ex heen), maarja.. Wat bij mij erg hielp in de tijd dat het net uit was, was het feit dat hij duidelijk tegen me zei dat het niet meer goed kwam (al blijkt achteraf dat hij dat niet dacht, maar dat is een ander verhaal).. Dat ik die duidelijkheid had. Tegen mezelf kon zeggen: koester geen hoop, want er komt niets meer.. Zelf stamp ik alle hoop zoveel mogelijk de grond in. Ter bescherming van mezelf.. |
wat een stakker die vriend van je
|
I'm the fucking prince of fucking darkness, and what do you get: Fucking bubbles :D
Ik denk dat hij te veel drugs heeft gebruiken, en nu in een ontwenning kliniek zit en dat wil laten weten. En hij wil er mee zeggen dat het niet jouw schuld in dat hij een heroine hoer is geworden. En dat jij het beste van je leven moet maken omdat hij waarschijnlijk morgen met een overdosis en een comdoom in zijn hol ergens in de goot ligt dood te gaan. of Hij had te veel zooi aan zijn hoofd en heeft tijd nodig om alles op een rijtje te zetten. En dat jij je niet druk hoeft te maken over hem. En een nieuwe vriend zoeken, en verder moet gaan met je leven Maar luister dat nummer eens, dan weet je gelijk hoe diep hij is gezonken |
Citaat:
Het is mn vriend niet meer ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij heeft wel gevoel voor drama...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jezus ik heb nog nooit zo`n dom topic gelezen.
Kom, get real en accepteer het mannetje... en zoiets posten op een forum waarvan je weet dat de ander ook kan komen is achterlijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |