![]() |
Hoog inzetten bij versieren...
Als jij gaat versieren, ga jij dan voor de leukste man/dame in het cafe of ga je voor iemand minder leuk die beter bereikbaar is???
|
Alleen diegene die me aanspreekt...
zijn er meestal niet veel (kom ook niet vaak in een cafe..) |
Ik versier niet, ik blunder
by pr0xy |
Nee dan ga ik voor diegene waarmee ik al een tijdje zit te praten. Ik ga niet eerst de kroeg rondturen of er iets lekkerders bijzit.
|
Ik ga voor het meisje dat mijn aandacht trekt en in mijn optiek is dat het leukste meisje van het café, anders zou ik niet haar specifiek versieren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik versier niet.
|
Citaat:
|
Voor de leukste natuurlijk (y)
|
Gewoon de persoon waar net m'n oog op valt.. of die dan ook écht leuk is, valt nader te bepalen...maar dat zal voor mij gevoelsmatig dan wel de 'leukste' zijn van het hele zooitje..
Overigens.. ik versier OOK niet, ik blunder:| |
natuurlijk voor de leukste :)
|
Ik ga wel voor de leukste... In mijn ogen dan, weet neit of iedereen die het leukste vind, en hopelijk natuurlijk niet...;) Maar goed ik heb nu al de leukste...:D
|
de mooiste :D
|
Ik versier niet. Flirt wel, maar alleen met de allerleukste uiteraard.
|
Ik zou gewoon voor iemand gaan die normaal staat te doen, niet dronken is, niet als een boer doet en er in mijn ogen leuk uitziet:)
|
ik verhoog met 50 ct
|
te schijt om iemand te versieren, en ik val niet op de superknappe jongens gmoet gewoon iets hebben mja niet te kwijlerig knap zijn, mja in mijn ogen leuk. dus zou al zeker niet voor de knapste gaan :P
|
Voor degene die mij aanspreekt, meestal is dat de allerknapste niet.
|
ik ga niet voor de allerknapste (y)
|
Beetje zielig dat je daar nu al over nadenkt..
als het echt interessant is tussen beide dan voel je dat dan wel en dan denk je er niet over na of zij nou de knapste is hoor! |
ik sjans met vrienden van vrienden
bijna al mn exen ken ik via via meeste wordt er dan geflirt via sms/msn maar het leukste is natuurlijk vol geinteresseerd naar iemand koekeloeren :D maar ik neem dus vrijwel altijd the safe way.. |
Ik versier niet, ik laat me versieren! Je kan het lot natuurlijk wel een beetje helpen, dat zal ik dan ook niet laten.
Ik ga absoluut voor de man, die in mijn ogen de leukste is! Wanneer hij een beetje onbereikbaar is, prikkeld dat alleen maar om meer mijn best te doen. |
Ik versier wie ik wil en laat me versieren door wie ik wil.
|
versieren versieren...
versier je elkaar niet? :confused: |
ik ga nooit naar het café
ik versier nooit |
Het is wel druk bij de leukste.
|
Ik ga nooit naar cafe's. Maar als dan zou ik gaan voor iemand die me opgevallen is. Dat hoeft niet de leukste van het cafe te zijn als ik hem maar leuk vind.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben het eens met Pr0xy (y) :cool:
|
Ik ga toch echt niet voor iemand die minder leuk is OMDAT ie bereikbaarder is... ja daahaag!!! Lekker dan, zo tweede keus zijn.
|
Citaat:
|
ik zou eerder voor een onbereikbaar iemand gaan, dan voor een bereikbaar iemand
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In mijn vrijgezellentijd was ik nooit zo'n versierder.
Niet dat ik dat nu dus wel ben :o |
iemand die leuk is
maar ik ben allang geen vrijgezel meer dusjah |
Citaat:
|
Mocht ik de gewoonte hebben mensen te versieren, dan zou ik het met nare man eens zijn.
|
Citaat:
'Waarom ben je eigenlijk op mij afgestapt, toen in dat cafe?' 'Ach, ik dacht dat jij makkelijk te krijgen zou zijn' |
Wat is dat nou voor vraag.
Ik versier alleen mensen die ik leuk vind. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |