![]() |
Wat zou jij nog graag willen hebben ?
Geld
Het rode rokje met de witte stippen Laarsjes Gouden nagellak Iets te eten nu |
Ik wil eigenlijk niks.. ik heb (bijna) alles al, en daar ben ik tevreden mee :)
|
Dat de vakantie al om was, zodat ik al geleerd had voor de aankomende examens :o
2 pulls Riem nieuwe bureaustoel Digi Cam (Nikon D70 ofzo hihi) Samsung D500 (of in mindere mate Nokia 7260) nieuwe HD van 120 GB 512 Exrtra ram geheugen sex (y) |
Geld, veel.
|
nieuw riem
een heerlijk oud en nieuw veel films kijken the sims op vakantie vinden (kwijt.. :( ) verder gewoon genieten van deze vakantie.. |
nikon d70 of d100 :(
|
Geld
Puma - flowing for women |
nieuwe schoooenen
|
nieuwkapsel
|
Ik wil gvd dat ik mn opdr88 voor school af heb en ik wil een leuek vakantie
|
Citaat:
|
dat ik vandaag vrij had. ik heb helemaal geen zin om te werken
|
Citaat:
D70 gaat trouwens heel fel in prijs verlagen van 1300 tot 900 euro :eek: Je hebt zelfs al sites waar je hem kan kopen voor 769$ dus een 700 EUR :eek: |
Een nieuw kapselll maar ik weet niets. (n)
|
nieuwe boekenkast, deze is vol
en ik wil dat perry de afwas doet want het stinkt en er zitten irritante vliegjes doe dan maar meteen een huis zonder perry en een bank |
ik wil een auto.........
en een rijbewijs maar ik ben te jong :( |
Een nieuw doek, ik wil schilderen. Doe er maar meteen een paar.
|
Leuke topic's (y)
bape schoenen |
scheve lippierc
oorbellen kettinkje want mn oude, die ik altijd droeg, is kwijt:( nette zwarte schoenen nog meer geld zodat ik mn wintersport in 1 keer kan betalen. (gelukkig heb ik ouders) dvdspeler voor in mn eigen huis. pff, wat ben ik materialistisch(N) |
vox cambridge versterker met deze gitaar http://wug.physics.uiuc.edu/courses/...4Jaguar_SB.jpg erbij
|
Citaat:
|
- geld
- na deze vakantie nog 2 weken vakantie - sneeuw met Oud en nieuw |
Een discman of een mp3-speler, maar ik heb geen geld en dat zal voorlopig wel zo blijven. (n)
|
nou.....
rijbewijs maar ik ben te jong auto geld nieuwe kleren i pod eigen computer groter huis paard een vriendje |
dat ik de lotto zou winnen zonder dat ik een lot hoef te kopen
|
Pringles dipsaus Salsa Heaven.
|
|
Citaat:
Ik wil een paard en sigaretten. En dat er vanavond een leuke film op tv komt. |
gele hummer, sigaretten, sieraden...
|
dat zebraprint rokje van sps die ik nergens meer kan vinden :(
|
geld,digicam,laptop,kamer in utrecht voor komend jaar
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil een pakje kretek COWBOY LAARSJES DIE ENE DIE IK WIL ! Rokjess Paar nieuw broeken Diarolletje |
ja ik wil ook nog meer cowboylaarsjes ik vind ze zo lekker zitten. ik wil groene of gouden :eek: (y)
|
Ja ik had dus hele mooie gezien he , blauwe :eek:
En die stonden heel mooi onder het rokje dat ik had gekocht Alleen had niet genoeg geld (N) En ik kon wel lenen van mn shop mattiej alleen dat is beter dat ik dat weigerde (Y) Maar ik ga terug En als ze er niet zijn ga ik huilen :( |
veel succes (y) ik ga binnenkort maar weer s naar het waterloo plein om mijn ideale paar te zoeken :(
|
ik heb hier een supervet leren jasje gezien omg<33
en hele vette laarzen eindelijk weer eens sneakers, hele leuke gezien en ik ga ze ook nog eens kopen echt een suuuper mooie ribbroek, laag, redelijk groffe rib en een prachtige knoop op de kont, maarja, geld ontbreekt |
Citaat:
<3<333333333333333 |
Citaat:
|
Citaat:
niet dat het echt iets uit maakt want ik heb meestal wel gewoon de stoel. |
Citaat:
:eek: |
smalle witte stropdas met rode stipjes.
witte riem met een laklaag. rode riem met een laklaag. zonnebril met wit montuur. zonnebril met rood montuur. donkerroodzwarte baseball jacket. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een mp3 speler. En die ga ik binnenkort ook kopen. (y)
|
-2 boekverslagen engels en frans hier klaar voor mij op tafel
-m'n kwijtgeraakte paspoort hier opeens onder n boek ofzo voor de rest hoef ik eigenlijk nks. |
Money money money..Ik heb allemaal leuke dinkiess in de uitverkoop gezien maar heb uitgerekend nu geen geld :mad: :( ..
|
Citaat:
nee, ik draag geen rode broeken en overhemden. |
ik wil al m'n verslagen af en dat al m'n leerstof voor m'n tentamens in m'n hoofd zit. ik wil zomer of ijs en sneeuw. en ik wil meer geld en nieuwe schoenen.
|
schoenen
goede akoestische gitaar Fender Stratocaster geld een slaaf die mijn kamer opruimt en mijn huiswerk maakt rokjes, tassen en broeken haarfrutsels truitjes een neiuwe kamer maar die krijg ik zeker :cool: en ik moet ook nog wat CD's rippen van de bieb en de perfecte riem en het perfecte kapsel heb ik al :cool: Oja, ik ben ook al maanden aan het sparen voor een Ipod en een Eastpack |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |