![]() |
Makeup
hoiiii dragen jullie makeup? en zo ja omschrijf je stijl; netjes en ingetogen met de glosss of smokey en gottik of lekker sloerie als christinaa? welke merken gebruiken jullie?
oja en jongens hoeven niet te reageren want die willen toch alleen maar de meisjes naturel zien. zzzzz |
Ik heb niks tegen wat make-up hoor.
Als het maar geen vieze plamuurlaag is. |
mijn stijl wisselt elke dag. meestal wel smokey want ik heb kleine oogies.
favo merken : mac en biotherm (L) |
Citaat:
|
mascara en poeder
en soms wat zwart rond mn ogen. en met uitgaan ook zwart erom en wat lippenbalsem/gloss oh en ik gebruik etos merk, is goedkoop goed en niet op dieren getest. |
wisselend, naar school is het heel simpel of helemaal niets. Als ik uitga meestal smokey eyes.
Fijne merkjes, chanel, geweldig, alleen te duur en ik kan er helemaal niet tegen. Lancome (y), Clinique |
Ik draag wel make-up... maar verschilt wel heel erg wat ik doe door mn stemming of doore de gelegenheid..
En normale dag naar school is meestal gewoon zwarte mascara, oogschaduw, gewoon wit of een ligt kleurtje en wat poeder om oneffenheden weg te werken. Ga ik uit dan doe ik wat meer zwart enzo, of heb ik er even zin in wat fellere kleuren. Heeeeeeeeeel af en toe lipstick maar daar hou ik niet echt van... Ben over het algemeen wel vrij subtiel, geen gothic stijl, vind ik wel mooi maar hoeft voor mij niet... Merken: Etos, Hema... Goedkoop en niet op dieren geteste :-) |
Citaat:
Ik vind de make-up van Gwen Stefani in die alice in wonderland clip echt <3 |
Citaat:
|
Citaat:
Rrrrr |
naar school geen make-up want ik heb te weinig tijd, maar als ik tijd heb dat doe ik poeder, zwart lijntje boven m'n ogen, oogschaduw en gloss op en niet te overdreven allemaal een beetje naturel.
|
nou muscle van mij weet je het wel :cool:
ik ben dol op make-up (y) en het moet bij m;n oorbellen matchen de ene keer ben ik een clown en de andere keer alleen een blushje en ik hou ook van MAC en biotherm,nee! ;) en de blush van l 'oreal is mn god en de eyeliner van chanel mn godin (y) en manhattan vind ik ook leuk, goedkoop en fel |
ik kan niet zonder mijn fall oogschaduw doosje van mac <3 en zonder wenkbrauwpotlood ga ik ook dood. :nono:
shisheido is ook heel fijn <3 lippenstift doe ik niet aan, alleen rode (y) |
Het hangt een beetje van mijn stemming af, maar als ik mij donker voel dan zo donker mogelijk rond mijn ogen. Ik doe geen lippgloss of dat soort lichte troep op. Of het is donkere lippenstift en donkere oogmake up, of bijna niets. Het liefst zo min mogelijk eigenlijk.
|
Estée Lauder, Chanel en Lancôme. Van Estée heb ik allerlei poedertjes en blushertjes en een doos met duizend kleuren oogschaduw waar ik al 2 jaar mee doe en nog elke dag weet ik niet wat ik kiezen moet, meestal kies ik donkergrijs voor smokey, duizend lagen mascara en ik moet mn wenkies ook een beetje bijkleuren maar dat ziet er wel natuurlijk uit alleen pluk ik altijd iets te fanatiek (n) en blijft er niks van over. En rode lippen meestal, van Bourjois het liefst (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zonder make up zie ik er stom uit en alsof ik 4 weken niet geslapen heb. ik heb crempjes etc van biotherm, wat make up van lancome en van chanel en altijd een juicy tubes ook van lancome<3 en wat goedkopere oogschaduw ed. van willekeurige merkjes.
|
Ik ga de deur niet uit zonder mascara en roze labello! En soms oogschaduw en oogpotlood en dat soort gedoetjes, maar voor de rest ben ik te lui.
|
Ik ga niet weg zonder dat ik oopgpotlood en mascara. Het liefst nog dun streepje eyeliner. En als ik chagerijnig ben zwarte oogschaduw erbij :mad:
|
En mango lipbutter vd Bodyshop!
|
ik doe eigenlijk altijd een lijntje zwarte kohlpotlood op en zwarte mascara. mascara eigenlijk alleen om mn wimpers nog meer te benadrukken, want ze zijn al zwart en lang van nature <3
voor de rest heel af en toe felrode lippenstift want dat staat leuk, maar niet elke dag want het gaat er zo snel af. poeder/foundation e.d. doe ik niet aan want dat vind ik zonde van mn huid en het gaat er snel nep uitzien. ik gebruik alleen een beetje coverstick als ik een puistje ofzo heb :o merken boeien me niet zoveel, als het maar een beetje kwaliteit is. volgens mij is mn meeste make-up van astor of rimmel. bij uitgaan gebruik ik hetzelfde als overdag. |
Mijn stel: gewoon netjes... Ik heb t vrij neutraal, alleen mascara en oogpotlood :D
|
Ik gebruik amper make up, wel bijna elke dag (zwarte) mascara maar that's it. Tijdens uitgaan wel vaak oogpotlood.
|
Ik draag make-up en dan gewoon naturel, geen opvallende kleuren enzo. De merken verschillen, maar m'n favo merk is Max Factor.
|
ik vind make-up wel geil voor zowel M als V (idd Gwen Stefani toestanden).
Ikzelf doe er niet aan mee :o :D |
ik kan echt niet zonder mn Max Factor Bronzing Powder 001
|
:d
|
Citaat:
|
Wist niet dat dr zoveel mannen make-up gebruiken eigenlijk....
|
altijd een zwart lijntje onder m'n ogen, meestal maar heel licht en een klein beetje mascara. voor meer ben ik te lui en vind ik niet echt mooi
edit: merken vergeten. eigenlijk is alles van de etos bij mij, of van de hema. iets goedkoops in elk geval. |
Nee, liever niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meestal zwarte mascara, soms een bruin lijntje onder m'n ogen. Oogschaduw meestal (donker)bruin (soms ook groen of grijs). Ik hou niet van dikke lagen!
Poeder (foundation) gebruik ik alleen als ik puistjes heb of van die vlekjes.:o Voor een feestje doe ik soms wat opvallendere oogschaduw op, maar ik hou het liever fijntjes.:p |
Soms een streepje oogpotlood bij het uitgaan :cool:
|
Citaat:
FRAN, ik zou jou echt niet naturel willen zien, verberg jij je maar onder een dikke laag schmink...of schaf een burka aan ..VIES KUTKIND (l) |
en oja Fran, waarom mogen jongens niet reageren.
Je broer draagt toch ook make up.. de kut gothic |
:bloos:
|
Bane, gefrustreerd kutkind projecteer je frustraties over je mislukte sloeberkapsel niet op mij af :nono:
|
fruitige
|
Hmmmz Ik draag altijd zwarte/ bloedrode oogschaduw, zwarte eyeliner die uitloopt in een klein puntje midden onder m'n oog, zwarte mascara, wit (lees: heel licht) poeder op m'n gezicht om me niet zo eng gekleurd te laten lijken en om oneffenheden weg te werken (is 's zomers makkelijkers, dan is iedereen bruin en ik niet). En zwarte nagellak...
Als k een keer feest heb dan zijn m'n puntjes langer, ongeveer tot halverwege de lengte van m'n neus... En echt spierwit poeder... Merken: geeeen idee... Als t op is haal ik nieuwe bij de hema, kruidvat of de DA, dat zit hier in het dorp en die hebben het meestal wel... |
Mensen respect 2 all he ;)
|
Mascara en eyeliner en blistex of labello.
|
ik heb ook labello voor mn zwoele lippen :o
|
Oh ja, (tis dan wel geen make-up maar toch): GEEN respect2all bandje
|
Eyelinerrrrrr
maar alleen als ik de hete chick wil uithangen zz :cool: Oja en heel soms camouflage shyte (niet army stylo maar puisten :P) maar echt werken doet 't niet dusja |
Citaat:
|
Euh.. dat kan ook wel ik weet 't verschil niet zo goed :bloos:
met zo een potloodje (y) |
ik heb oogpotlood en mascara nodig als ik er niet lelijk uit wil zien. maar meer draag ik eigenlijk niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:07. |