![]() |
Powerball
Ik heb sinds kort een Powerball maar hij is nu al weer verrot gegaan.
Dat touwtje is er namelijk in gegaan en nadat ik het touwtje eruit getrokken heb draait dat gele ding niet meer soepel. . Weet iemand hoe je dit weer kan verhelpen. Mischien effe opemaken maar dit lukt niet. Of kan ik nu beter deze inruilen voor een andere ofzo. Maar alvast bedankt. (y) :D Ik heb hem trouwens betseld bij Powerbaal Europe. |
inruil
|
Ik haat die krengen. :|
Ik heb ooit de bestelbonnetjes uit de boekjes moeten halen en daarna weer inpakken. 400 van die krengen in één doos. Tien dozen in totaal. Op dat soort momenten zou je bijna om Goddelijke steun vragen. :| (on-topic, geen idee) |
Citaat:
|
Citaat:
Geloof me, als je ooit mensen geestelijk wilt martelen, zoek niet verder, maar laat ze die Powerballs/Gyrotwisters in- en uitpakken. |
Gooi 'em van het balkon af (y).
Wat is een powerball, trouwens? |
Geen id.
|
Citaat:
|
Wat is een Powerball?
|
Citaat:
|
een powerball?
|
Citaat:
|
|
Een aantal posts is verwijderd of aangepast.
Op de link van Sidhe kun je vinden wat een powerball is. En verder ontopic reageren ajb. |
Mijn Powerball is gejat :(
Ik denk dat je die van jou kunt afschrijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is nou een powerball, ik heb die site wel bekeken maar ik snap er nog geen powerball van.
|
Citaat:
|
Citaat:
't Is maar waar je je druk om maakt.... :o |
Whaa, die dingen. :D Daar heb ik leuke herinneringen aan. Maare, ik heb geen idee wat je bedoeld.
|
Nog andere mensen die een powerball hebben?
Hoe duur was ie? Handig/leuk/fijn? Ik ben van plan er ook een te kopen, maar er wordt gezegd dat er veel 'nep-powerballs' zijn, die goedkoper zijn maar heel snel kapot gaan. Vandaar deze vraagjes. :) |
Grappige dingen zijn dat :D, maar ik heb er zelf niet eentje.
Ik denk dat je die powerball kunt weggooien, misschien nog is een openhaard mee aansteken :) |
Citaat:
|
Die vraag heb ik vaker gehoord. Ik denk nietd at dit iets is voor De kantine.. Maar misschien heb ik het wel mis hoor.. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54. |