![]() |
Kan je het zien of voelen?
Heej,
Is het ook mogelijk om te zien of te voelen dat een meisje geil is? En dan bedoel ik natuurlijk met de kleren aan. Zoals dat ze bijv. op je gaat zitten en je voelt dat het tussen haar benen erg warm is en dan bedoel ik ook heel erg warm, dat het gloeid zeg maar (als ze gelijk al gaat zitten) |
dan voel je het toch neem ik aan :D
|
als je dr wat langer kent kun je het aan dr ogen zien :)
|
Citaat:
|
stijve tepels of als ze behoorlijk nat is... of natuurlijk als ze het jezelf zegt..
|
Als ze je begint te knuffelen en op je lichaam komt zitten, dan...wilt dat nog niets zeggen.
|
Je kunt het niet echt duidelijk zien, of ze moet je heel geil aankijken, maar dan lijkt het me wel duidelijk :p
|
Doe dat eens voor, want ik weet niet wat ik me bij geil kijken moet voorstellen. :p
|
Citaat:
En eh, het lijkt me dat je dat wel merkt aan haar gedrag? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee dat is niet mogelijk. Als het mogelijk was zou ik nu niet hier achter mijn computer zitten.
|
Citaat:
|
Soms wel. (maar dan is het ook aan d'r te merken :evil: )
|
Citaat:
Pas op het moment dat je het aan me merkt heb jij al een heel stuk gemist :o |
Citaat:
|
Zal wel vreemd klinken; maar ik ruik het gewoon? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat je het aan me kan zien of voelen. Maar als ik wil dat de persoon in kwestie het merkt, dan merkt-ie het ook wel hoor. :p
|
:bloos:
mja ik was mezelf vaker als doorsnee iemand dus daar ligt het niet aan ;) :p cw heeft neus voor sommige dingen :confused: |
Wat wil je met zo'n grote neus... :p
|
Waarom wil je dit eigenlijk weten? Zodat je alle geile meisjes kan bespringen? (y)
Zelfs als je het kan zien.. hoe weet je dan dat ze op jou geilt? Misschien zit je wel op je vriend te soppen.. :o |
dat zie je gewoon. je bent toch niet blind? :s nog nooit een geil meisje gezien?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het is de geur die je ook vaak ruikt in een kamer waar net sex is geweest ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch heeft men gelijk over die geur/dat gevoel. En nee, het is niet per se zweet.
|
Citaat:
|
Als ze op zo'n manier op je gaat zitten dat je haar warmte kunt voelen, dan is ze geil hoor.
Je hoort het aan haar stem, ietsje lager, aan haar ademhaling,ietsje zwaarder, ziet het aan haar ogen,erg op jou gefocust, aan de kleur in haar gezichtje, ruikt het inderdaad, het is zoetig, jemig, de tekenen van geilheid zijn zo overduidelijk. Als je die nog niet herkent terwijl ze al op je klimt, moet je zeker neonreclame hebben. |
Mn vriend merkt t meestal aan mn ogen..
Ze schijnen dan ondeugend ofzo te kijken :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
iets rodere lippen kan ook zijn, maar daar heb je niets aan als ze lippenstift gebruikt...
|
Citaat:
|
dan begint er een groen lampje, niet al te groot uit dr voorhoofd te branden... dan kun je zien dat ze geil is...
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
als ze geil is door jou, dan merk je dat heus wel. Tegen de tijd dat een meisje op je gaat zitten terwijl jij tussen haar benen voelt, zal ze heus wel geil zijn, anders doet ze zoiets niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |