![]() |
na hoeveel dagen..
Sorry mensen, alweer de zoveelste topic over de pil..
Ik heb even een vraag over iets vaags. Ik zit nu voor de eerste keer in de stopweek maar daar gaat het niet echt over. Wanneer moet je dan weer beginnen met de volgende strip?? De een zegt, de achtste dag en de andere de zevende. Ik ben op een vrijdag begonnen en op een vrijdag gestopt dus.. op welke dag moet ik nu weer beginnen? En is ie dan wel gewoon veilig enzo?? Alvast bedankt. xxx *Rosie* |
Normaal, als je op een vrijdag begint, stop je op een donderdag en begin je opnieuw op een vrijdag, dus ik weet niet waar je die andere pil nog gehaald hebt, maar goed... Normaal moet er een pauze zijn van 7 dagen.
Anders, als het misschien bij jouw pil anders, moet je maar eens kijken op de bijsluiter. |
Nee je hebt gelijk, ik heb mijn laatste pil op donderdag ingenomen.. dus dan moet ik op vrijdag er weer mee beginnen??
En dan is ie wel meteen veilig? Doeg |
yup pil is vanaf de eerste keer dat je hem slikt al veilig. en dat blijft ie vanaf dan ook, tenzij je 1 vergeet, maar dan moet je even in de bijsluiter kijken. :)
|
Citaat:
en nu gaat ie dan dicht, want er zijn genoeg topics over de pil en je hebt je antwoord:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39. |