![]() |
Help me -.-
mensies,
moet je horen, donderdag, een week geleden hadden we school gala, en dr was zown meid, die ik al 2 jaar ken ofzo, maar de afgelopen 3-6 maanden heb ik haar amper tot niet gesproken, en ik vind dr heel erg aardig, en aan het eind van de avond hebben we gezoent. Toen ik haar vrijdag op msn sprak wou ze nix afspreken want ze had een meet met allemaal mensen dinsdag en met een van die jongens was dr iets, dus ik moest w88. Ik vond het vet ku*minder prettig*t maarja wat doe je? naja, nu woensdag, gisteravond gehoord dat ik het nakijken heb :s ik heb het idee dat ze me niet een kans geeft, eigenlijk, zo goed kent ze me nou ook niet, misschien denkt ze nog aan vorig jaar dat we meer met elkaar om gingen, maar ik ben vet veranderd sins dien. wtf moet ik hiermee? waarom doen meiden zo? wtf heb je aan een vriendje in enschede die je via inet kent? -.- |
Hahaha omg de onzin wintermeet. :D
|
>> l&r
|
onzin winter meet?
ik wil gewoon wat advies/mede leven .. :P |
Zoek een schouder om op uit te huilen.
|
Citaat:
Ach jongetje toch! Wilje chocolaatjes? *pakt doos bonbons* wil je ook een kopje thee, cola, sinas en fanta? Kom toch gezellig, dan kletsen we bij, Gezellig joh. Gezellig. leeeuk! ik vind het erg voor je! echt heel erg. Nee echt supererg! |
Ik denk dat je pecht hebt:o
|
ik weet dat je pech hebt, maar daar ben je communist voor tenslotte
|
Citaat:
INDERDAAD DIE BREEZAHSLET IS VOOR ONS ALLEN IK EERST!!! :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
btje respect -.- |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk dat ze je wel gewoon aardig vindt, maar niet om een relatie mee te hebben. je kunt moeilijk van haar eisen om op jou te worden
|
Citaat:
i know, maar ik word gewoon gek van niet weten wat ze nou bedoeld, en als ze dan zoent? :confused: :confused: naja, ik zie het allemaal wel :) thx |
Citaat:
|
ze wilde dus alleen maar lebberen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat je'r nog wilt.
|
Citaat:
|
Sla gewoon een ander hengeltje uit.
|
Citaat:
|
aargh -.- kind zit ook op dit forum hoor ik net, zeg maar ff nix meer, thx, case closed
|
Citaat:
ze is geen slet ffs -.- ik weet niet waar ik die indruk heb gewekt, maar dat ligt heel anders :s ze kende die andere al .. |
Hehe, ok, dan neem ik dat terug, ik zei ook neigen naar eh. (: Suxass in ieder geval.
|
ik denk dat ik weet wat ik nodig heb, en dat is gewoon een leuke vriendin die in de buurt woont waar ik van kan houden, die van mij houd ook, en als dat deze meid is, heel leuk, en als dat over een jaar een anders, i dunnuw, ik zie het allemaal wel :) thx allemaal (y)
|
-wtf moet ik hiermee?
aan haar vragen, wat, waarom, hoe?? -waarom doen meiden zo? niet alle meiden doen zo! persoonlijk vind ik het nogal stom van dat gastje -wtf heb je aan een vriendje in enschede die je via inet kent? -.- zelfde als aan een vriendin in ensschede die in Enschede woont. gewoon een datum afspreken en dan komt hij 5 januari naar me toe :) |
Citaat:
|
Ze is een slet (y)
Zoek/doe een ander. |
Citaat:
het ligt heel anders :s |
Citaat:
|
Citaat:
buuh |
spreiden die lipjes.....ze is van iedereen....dan kun je dr ook geen sletje noemen......je spreekt jezelf tegen vriend :o
|
Citaat:
|
Sletjes, you gotta love 'm. :o
|
misschien wat ze dronken op het gala, maarja het zou wel socialer van haar zijn om te laten weten wat er scheelt..
|
Citaat:
|
Citaat:
Houd gewoon in je achterhoofd dat jij wel iets beters waard bent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom klinkt het in jouw reacties alsof het je op 1 of andere manier vrij weinig interesseert? Zal mij niet boeien hoor hoe het precies zit, dat kan je namelijk gewoon aan haar vragen. Alleen het feit al dat je een beetje met iedereen mee zit te lachen die haar een slet noemt (tis maar net hoe je het ziet, 2 jongens binnen zo'n korte tijd) vind ik apart.
|
Citaat:
|
Happy New Year iedereen :) laten we alles vergeten en dr iets moois en nieuws van maken :D (y)
|
och je bedoelt sarfessas & hatake :D
:nono: zeker undercover |
Citaat:
|
Citaat:
|
ze moet je niet, klaar.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02. |