![]() |
JAN SMIT update pt. ii
Als er op een muziek-forum niet meer over muziek gepraat worden mag, wat rest dan nog aan betekenis?
Het ging dus over Jan Smit. Nee, niet iedereens lieveling op muzikaal gebied, dat bleek. Niemand zal ooit op 100% raakvlakken met mij botsen, en daar ben ik blij mee. Want ieder mens is immers anders! Welnu, de reden waarom ik pt. ii toch open... Dat is niet omdat ik de radicale oppositie wil vormen. Dat is niet omdat ik altijd een rebelse insteek doorvoeren moet. Neent. Dit is me te doen om de vrijheid die een ieder moet kunnen hebben zich uit te wijden over dingen die hem of haar aan gaan in het dagelijkse leven. Onder iedereen vallen veel meer dan alleen rebellen of radicalen. Onder iedereen valt namelijk iedereen. Jij, ik en de baas niet. Laat hierover gespuculeerd worden, naast de kwestie Jan Smit (ookwel bekend als Jantje Smit). Of relevante onderwerpen als Jannes of BZN. Waarom de irritatie, of waarom de liefde voor? Maar bovenal het respect wat we elkaar dienen te schenken en ook gunnen. Want voordat je respect uberhaupt geven kan, moet je het iemand gunnen. |
Viva la Jan Smit?
|
ik heb gewoon een hekel aan kinderen.
|
Hij is geen kind meer hoor
|
:eek:
|
Heb je nu nog steeds een hekel aan hem?
|
ja... maar nu weet ik niet meer zeker waarom.
|
Citaat:
http://news.bbc.co.uk/media/images/3...575_emmaap.jpg |
http://www.picturepress4u.de/Bilderl...it,Jantje1.jpg
Kijk dat lieve snoetje van hem; Alsof hij zich nog steeds afvraagt, na etterlijke jaren podiumervaring, wat hij daar in godsnaam doet. Daar kan je toch geen hekel aan hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
tja, er mag natuurlijk serieus gediscussieerd worden over onze Jan.....maar even ontopic jongs
|
Ik heb een volendamse collega en jan hier heeft haar tiet gesigned, die jan!
|
Er heerst bij mij altijd een gezonde atmosfeer van genegenheid voor mijn grootouders als ik onze Jan door de draaier haal. Vooral voor de vrouwelijke helft.
Er rest mij wel de vraag, en ik denk dat iedereen die vraag wel heeft als hij of zij net zoveel interesse heeft voor deze muziek. Welke van de 2 oma's? |
http://www.ellatilgenkamp.nl/images/Jan%20Smit.jpg
Bling Bling, dikke ketting om da nek ain't a fucking thing!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarschijnlijk is het gewoon een 18 jarig coke snuivertje uit volendam
|
Hoezo 'waarschijnlijk'?
|
Citaat:
|
flikker op met je kutzooi
|
Citaat:
|
De reality soap gaat trouwens 'Het geheim van de Smit' heten. (Y)
(Gelezen op de website van de RTV-Oost Regiotap) |
Op welk net gaat die uitgezonden worden?
|
Citaat:
Ho, wacht, dat is niet helemaal waar. Je ziet hem in zijn onderbroek. |
Ja in die ene reclame ook
|
vieze flikker is dat, ik heb zo n zin om die junk inmekaar te bossen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mensen die m uitschelden hebben er duidelijk nix van begrepen. jan smit is gewoon een held, of je zn muziek nu digt of niet.
|
Inderdaad. Hoe cool is het om op je 12de een duitse slager carriere te hebben :cool:
|
Niet te vergeten: carriere inclusief vele mädchen en pullen bier
|
tijd voor het grote boze slot
|
Wat vinden jullie het leukste Jantje nummer?
Ik ga voor Liebe Ohne Tranen (Gibt Es Nicht) |
Hey Du (Steh Auf Und Tanz) klinkt trouwens ook erg lekker
|
kansloos
|
het is dat hij als uitvlucht muziek heeft gekozen, daar hij anders in de voetsporen van zijn vader was getreden en een gezonde palingboer geworden was.
|
Citaat:
|
:evil:
Jan doet trouwens mee aan de single voor Azië (y) |
als hij nou kon zingen ok
maar dat ........ |
Idd, hij zingt een stuk beter dan vroeger en dan een hoop van die idols. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik ben nog aan het denken over mijn favo jan (of jantje song) ... ik vind het sowieso moeilijk vergelijken tussen jan en jantje, dat is gewoon vrij anders, maar allebei erg mooi |
ophangen met z'n eigen darmen aan de hoogste boom in volendam!
|
|
Ik zag een tijdje terug bij Jensen die Ali B, en die vertelde zo'n heel verhaal over dat hij een kleine 'ruzie' had met Jantje bij 'de zwakste schakel' en dat Jantje toen zijn ouders had gebeld :D
|
Ali lult
|
ga slapen ofzo
|
Beetje op de tipoc toch?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51. |