![]() |
Wereld van verschil
Wereld van
Verloren woorden op de winden van verschil en begrijpen doe ik niet – hebben zij wel eens mijn tranen horen huilen en mijn kreten horen brullen – en ze brullen van vertier - het plezier om water dat op wangen staat haat om woorden die op harten slaan en vergeten doe ik niet in een wereld van verschil |
prachtig.
en ik ga niet zeggen wat ik er allemaal mooi aan vind, want dat kost me teveel tijd. |
dank je.
|
om nu maar uitgebreider te reageren:
lekker metrum. Ik vind het leuk dat je begint met de helft van de titel, en eindigt met de hele titel. "hebben zij wel eens mijn tranen horen huilen en mijn kreten horen brullen – en ze brullen van vertier - het plezier om water dat op wangen staat haat om woorden die op harten slaan" vind ik heel sterk brullen-brullen, vertier-plezier, staat-haat. Mooi. |
je quote bijna mijn hele gedicht (y) (y)
heel lief, dank je :) |
Ah, inderdaad heel mooi. Ik hou wel van enjambement, als het op de goede manier wordt gebruikt. En dat geldt voor jouw gedicht. (y)
Inderdaad leuk hoe je begint met Wereld van en dan eigenlijk het gedicht begint; Verloren woorden op de winden van verschil en prachtige alliteratie. :) En ja, de rest heeft Lough Nacorra in feite al gezegd. Ben het daar helemaal mee eens. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47. |