![]() |
Ik omhels je met 1000 armen
Wat vinden jullie van het boek 'Ik omhels je met 1000 armen' van Ronald Giphart??
Voor een opdracht voor school wil ik heel graag jullie mening weten, of je het nu super goed of super slecht vond, dat maakt niet uit! Graag reacties, alvast bedankt!!!!! |
Ik vind de titel mooi. :)
|
Ken ik niet...ga ik ff opzoeken, en dan lezen..:P
|
Citaat:
|
Ik heb alleen Giph gelezen, en dat was wel grappig.
|
Giphart is de Koning.
|
Ik vind de titel zo lief :)
Heb het boek (nog) niet gelezen. Van Giphart wel 'Ik ook van jou' en 'Phileine zegt sorry'. Vooral de laatste vond ik erg leuk dus denk dat ik het wel een keer ga lezen. |
Nooit van gehoord, niet gelezen ook.
|
Niet zo spammen jóh! ;)
|
Sorry...
Ik mag ook niks! ;):D |
Citaat:
|
Citaat:
De inhoud is iets minder, tenzij je van een zo'n honderd bladzijden durend orgie houdt. |
Citaat:
|
Droog :P :D .
|
tijd geleden gekocht, moet er nog aan beginnen (te veel boeken op de stapel nog)
|
Ik vond het wel een boeiend boek. :)
En niet eens alleen om de seksscénes. |
Goed boek. Ik hou wel van Gipharts stijl.
|
Citaat:
|
ik vind het wel een lekker licht boek. vond de titel zo mooi dat ik het boek wel moest lezen.
er is me niet zo heel veel bjigebeleven, behalve dat het lekker weglas (en absoluut minder grappig was dan 'phileine'). ik vind giphart leuk schrijven, maar wat het nou met literatuur te doen heeft is mij nog altijd wel een raadsel. |
De stukken over zn moeder vond ik erg mooi..
|
Giphart vind ik wel leuk om te lezen, lekker voor tussendoor. Ik ga deze ook maar eens van de bieb halen. Zeer mooie titel.:)
|
Citaat:
Wat definieert in jouw ogen literatuur dan? Giphart kan je tot nadenken aanzetten, je kan bij hem 'in het boek zitten', er bij betrokken zijn, een vorm van kunst beschouw ik het wel. Misschien is wat je literatuur vindt wel persoonlijk, maar bij mij is het wel dat het aanzet tot nadenken. Ooit zei Howard Bloom (een beroepslezer uit de VS): 'bij het lezen is het vaak het doel meer over jezelf te weten te komen, jezelf ontplooien'. |
Heb 'm van m'n vriend gekregen voor sinterklaas :)
Ik vond het een koningenboek. Oke. Er zaten stukjes bij die me dan wat minder aanspraken bijvoorbeeld dat gare orgi gedoe dat door het hele boek heen speelt. Hoe het verloop van de ziekte van z'n moeder tot de euthanasie is beschreven vind ik wel mooi. :) |
Hele mooie titel, dat zeker. Ik heb het een tijd geleden gelezen, het enige wat ik me kan herinneren is dat het gewoon leuk is om te lezen -> Giph's stijl is gewoon (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |