![]() |
zwijgplicht
wat ik me afvroeg is; of mn stage begeleider aan mn tutor/mentor mag door vertellen als ik hem iets in vertrouwen heb verteld?
|
Is het iets persoonlijks of heeft het met je stageplek of werk of school te maken?
|
Het is natuurlijk nooit netjes, maar als het dringend is mag en moet hij het doorgeven.
|
ik moest het hem vertellen omdat ik anders geen lange mouwen aan mocht op stage, maar verder had het niets met school of stage te maken
|
Hm ik kan me eigenlijk niets voorstellen bij een baan waarbij je geen lange mouwen zou mogen hebben. Misschien als je met een bepaald soort machines werkt? Als dat laatste zo is heeft het toch met je stage te maken. Je moet hierbij bedenken dat je stagebegeleider er geen moeite mee heeft maar misschien een toekomstige werkgever wel.
Je gaat hier natuurlijk niet vertellen waarom je perse lange mouwen aan wilt, anders kun je het net zo goed aan je mentor vertellen, maar als het van invloed zou kunnen zijn op toekomstige werkgevers dan zou ik dat ook aan mijn mentor vertellen, het verkleint immers je kansen op de arbeidsmarkt en hij zou je kunnen helpen aan een oplossing. |
Ik kan me de situatie wel voorstellen, bijvoorbeeld als je ergens werkt waar de normale werkkleding korte mouwen heeft en jij hebt je armen onder de tattoo's of onder de krassen zitten.
|
Ja maar dan verlangt meestal de werkgever dat je toch maar lange mouwen aantrekt. Ik denk dat ts zich nu zelf voor iets schaamt en geen korte mouwen aan wil (correct me if i'm wrong).
In ieder geval kan dit een belemmering zijn in een latere werksituatie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
en als je eventueel een gevaar vormt voor jezelf of je omgeving geldt dat toch vaak als uitzondering?
of kijk ik te veel tv? :o |
Citaat:
tv is crap |
hehe:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |