![]() |
condooms
Welke condooms gebruik jij? En waarom? Ik gebruik condooms van durex, natural, in een groene verpakking.
|
Citaat:
|
Ik gebruik condooms die binnen mijn handbereik zijn, anders koop ik gewoon de standaard shizzle bij de dichtsbijzijnde drogist.
#care |
Ik heb ze niet nodig, maar daarvoor kocht ik gewoon Durex, die overigens allemaal scheuren. :p
|
ik had altijd durex, maar ik heb nu gehoord dat die van Schleckers minstens net zo goed zijn en die kosten maar 2,79 voor 12 stuks! Het merk is Vulkan, heb vandaag ff een doosje gehaald... alleen heb nog niemand om het te proberen :) dus kan nog geen oordeel erover geven...
|
Die blauwe.
|
Durex. waarom...omdat ik nog geen vader wil worden.
|
durex.. topsafe.. omdat vriendjelief geen goedkope merken wil. die doen zeer bij het afrollen ofzo.. nou ja. zelf weten.
het zou mij niets uitmaken.. als het maar geen kleurtje heeft... zo'n blauwe (of groene wat jij wil) lul is niet echt opwindend |
Durex Topsafe, 't boeit me eigenlijk nie zo...en dat pakje hebben we toevallig thuis.
|
Geen. Toen ik die nog wel gebruikte kocht ik altijd de standaard durex.
|
Huismerk van kruidvat geloof ik..in zo'n paars pakje. Zijn prima hoor! :)
|
Elite, en een eventuele variatie op ~.
Waarom? Ben er ooit mee begonnen, geen reden gehad over te stappen. En ik blijf liever kindloos. |
Citaat:
|
laatst had ik Durex topsafe blauw. Tja, schijnt normal te zijn. Dus aaight, doe die dan maar (Y)
Maar het streelde mijn ego dat die toch best wel knellend strak zat, dus volgende keer koop ik maar een maatje groter ( :D ) en welk kleurtje dat is, zie ik dan wel weer... |
eerst durex normal...maar toch wat gedoe mee gehad, waren kennelijk net te klein ofzo en nu durex xl...
...wat een onboeiend onderwerp trouwens |
Citaat:
|
Geen, ik vind ze maar onhandig.
Toen ik ze nog wel gebruikte: de durex met de rode en met de groene verpakking. |
Gewoon durex
|
rrrribbels.
|
Citaat:
|
Durex.
|
geen :)
maar eerst durex en ik kreeg voor mn verjaardag 20 van die ehh euro-nogwa |
ik heb trouwens ook een keer condomi gehad maar de verpakking was cheap (n)
|
Citaat:
En hier zorgde hij voor een morning after pil trip (n) |
Durex topsafe, geloof ik. Hoei.
|
durex..
voor de dame is durex pleasuremax leuk en voor mij durex fetherlite |
Durex Topsafe, of gewoon de normale versie:)
Het zal me werkelijk waar een rotzorg zijn, als ze hun werk maar doen...(Y):p |
anythinng i can get my hands on
|
In mn huidige relatie: geen.
Daarvoor: Durex whatchamacallit. |
Citaat:
|
Elite. Staat hem toch zó goed, kleedt slank af, leuk kleurtje.
|
Citaat:
|
ben nog maagd... maar heb gister durex natural gekocht... die kunnen binnen nu en 2 maanden weleens op zijn :rolleyes: :D
|
Ik heb eigenlijk geen idee :bloos: Wel durex-iets.. vriendje regelt dat :P
|
Durex XL
eerst had ik topsafe, maar paste nie echt :P was een beetje zonde van m'n geld eigenlijk, maarja... |
Durex Fetherlight, Avanti en Sensation hebben we nu nog in het nachtkastje liggen. :)
|
Durex featherlight
|
durex topsafe, zo'n blauwe verpakking normal size
|
bij mij knelt zo'n ding alles af en zit veel te pijnlijk, blij dat mn vriendin beschermt is :D
|
Citaat:
|
Toen ik nog neukte hadden we durex topsafe :)
Want ik wil geen babehs |
Normale durex, of van de kruidvat, zolang het maar gewoon idd zijn werkje doet.
Heb nu wel iets met een smaakje thuis liggen, aardbei ofzo.. snel een keer maar uitproberen :) |
lol
haha met een smaakje :D da is best cliché maar kan wel heel grappig zijn, weet ze wel meteen waar je heen wil |
Durex Comfort XL
blauwe verpakking als ik me niet vergis! |
durex natural, zonder condoom doet pijn bij me vriend dus dan ma met, tenminste ook niej ech last van die troep in me bed/ bank:P
|
ik vind met smaakje zo'n onzin, zo'n kutje proeft daar toch niets van? en pijpen kun je ook wel zonder condoom doen :o
|
Citaat:
Ik gebruik Durex. Waarom? Omdat ik niet zo goed reageer op de pil, geen zin heb om me te verdiepen in andere anticonceptie methoden en liever nog even wacht met kinderen. |
mn vriendje gebruikt durex topsafe, werkt prima en aangezien ik niet aan de pil ga omdat ik tegen een aantal stoffen niet tegen kan zal dat waars ook wel zo blijven......
|
normale durex, omdat hij nog geen papa wil worden en ik geen mama :p.
|
pleasure max van durex is rlxd :D :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |