![]() |
dooreten als je vol zit?
Eten jullie door als je eigelijk al vol zit?
Ik als iets heel erg lekker is wel. :o |
Als het lekker is wel ja.:)
|
Nee, ik eet niet door als ik vol zit.
|
Nee, dat kan ik niet, want dan ga ik op een gegeven moment kokhalsen.
|
Ja soms, als ik de volgende dag besluit op dieet te gaan, neem ik het er nog even van.
Nee het slaat eigenlijk nergens op maarja. |
Meestal niet maar als het heel erg lekker is wil ik nog weleens teveel eten.
|
das een vorm van doorzettingvermogen...
<ahum. |
Citaat:
|
Nee dat kan ik echt niet.
|
Ik eet door ja, zeker als het niet meer zo veel is.
En het is zonde om het weg te gooien :) |
Ik zit nooit vol :o
|
Citaat:
ik héél soms, maar meestal kan ik het gewoon niet :) |
nee, dat kan ik niet.. al vind ik het nog zo lekker...
|
Citaat:
ik zei alleen dak nooit vol zit ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja. ;x
|
Alleen als het echt lekker is :o 'Vroeger' deed ik het eigenlijk met alles, gewoon uit gewoonte, maar tegenwoordig stop ik eerder met eten :)
|
ja, ik eet door tot ik vol zit
|
heb het een tijdje gedaan, om mijn maaginhoud te vergroten.. nu is het niet meer nodig :)
|
Nee, daar wordt ik alleen maar misselijk van. (n)
|
bij brood en dingen die ik niet lekker vind sowieso niet.. Verder...meestal wel ja, maar krijg k wel heel erg buikpijn daarna
|
alleen als het heeeeeeel erg lekker is
en niet erg lang |
Als ik vol zit, vind ik eten niet lekker meer, dus stop automatisch :)
|
Ik kan het niet, dus doe het niet.
|
ik eet door totdat ik een goed gevuld gevoel heb. Niet langer, dan voel ik me zo opgeblazen.
|
Meestal stop ik wel, maar bij dingen als chocolade wil ik nog wel eens door eten tot ik misselijk ben :o
|
Citaat:
|
dat ligt er aan wat het is, als het lekker is wel, en als het niet al te zwaar op de maag ligt
btw ts, sgirl, gefeliciteerd :) |
Citaat:
|
Ik voel meestal niet goed aan als ik vol zit, dus als ik iets lekkers heb dan overeet ik me zo ongeveer standaard:p
|
Als ik echt vól zit, alsin, er kan niets meer bij, dan niet. Als ik het idee heb dat ik genoeg heb gehad eet ik wel door, mede vanwege het feit dat ik altijd veel te gauw het idee heb dat ik genoeg heb gehad.
|
Meestal niet maar als iets lekkers is zoals een ananas kan ik het niet laten dat hele vrucht in me maag te proppen :o
|
vaak eet ik wel door.. ik heb ook altijd honger.. maar als ik echt heeel vol zit, dan stop ik wel op een gegeven moment
|
Ja, ik eet altijd mijn bord leeg. En als ik op mijn kamer een zak chips/snoep whatever heb liggen gaat die meestal ook in een keer leeg. Heb vervolgens wel moeite met het eerstgenoemde.
|
Ja, soms wel. Als iets heel erg lekker is of als ik uit eten ben en het nagerecht moet nog komen, dan neem ik wel iets. Ik probeer het dan wel klein te houden uiteraard.
|
nee, dat lukt me niet
|
Ik kan dat ook niet :) het is trouwens ook zeer slecht om te doen. Als je eet tot je vol zit, is het al te laat.
|
Ja, totdat het op is, en daarna ben ik altijd heel erg misselijk.
:o :( |
Soms omdat m'n bord echt bijna leeg is, als het lekker is eet ik me meestal niet helemaal vol (dan moet het wel écht heeeeel erg lekker zijn en ik het niet vaak kan eten).
|
Citaat:
|
Door eten als het (heel) lekker is. Als het er nog ingaat eet ik zelfs door terwijl ik al misselijk ben. Daarna heb ik wel wat tijd nodig om weer bij te komen :D
|
Citaat:
|
Nou ja, wat is de definitie van vol. Ik eet wel vaak meer dan goed is, als het erg lekker is, en dat je daarna zit te balen met een plofvolle buik. :o
|
ligt eraan, als het bord bijna leeg is, of als het erg lekker is gaat er vaak wat meer in. Maar normaal gesproken niet.
|
nee nooit. :)
|
Citaat:
|
Als het goed smaakt wel, totdat ik echt niet meer kan en dan stop ik ook :o
|
Dat heb ik dus alleen met Chinees eten en Spaghetini..ik kan er geen genoeg van krijgen..altijd zo balen als je vol zit. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09. |