![]() |
Hoe is jou kledingkast opgedeeld?
Hoe heb jij je kleren ingedeeld? Ben wel nieuwsgierig hoe anderen dat doen :o
Zelf heb ik: Een stapel witte T-shirts Een stapel blouses Een stapel egale (1 kleur) T-shirts (geen witte) Een stapel T-shirts met opdruk Een stapel dikke/warme truien Een stapel dunne truien Een stapel broeken (afhankelijk van het seizoen kort of lang, driekwarts hangen er altijd, de broeken die hier niet hangen bewaar ik in een doos ergens anders) Een stapel trainingspakken / zwembroeken / sportkleding Een kapstok waaraan mijn pakken / pantalons / jaquets hangen Onderaan deze kapstok staan de schoenen Een bak voor de sokken Een bak voor de onderbroeken Bovenop de kast ligt nu zooi wat weg kan, maar daar komen de sjaals/mutsen/handschoenen. De jassen krijgen een eigen haak. |
ik kom nooit in mijn klerenkast, je kan er wel in lopen, staan of dansen. Helaas vindt ongedierte het ook nodig om zich erin voort te planten
en ik heb btw ook geen verdeling :) |
jouW
|
dit is boeiend
|
2 stapels truien
1 stapel broeken 1 berg shirtjes 1 stapel pyjama's 1 stapel longsleeves en andere dingen. |
--> ls.
|
aan de ene kant hangen mn truien en broeken en al mijn shirts liggen op een hoop op planken. als ik er een uithaal dan komt meestal de rest vanzelf naar beneden zetten
|
1 berg broeken
1 berg vesten 2 bergen shirts met korte mouwen 1 berg shirts met lange mouwen edit: dus ik was nog niet klaar en toen zei mijn computer verzend 1 bergje bikini 2 bergen truien 1 berg rokken 1 berg pyjama's en stuff 1 berg hemden en bh's |
Herby, de wanhoop nabij,
deze bagger raakt echt kant noch wal, (n). Henk Mul ! |
4 kleerkasten :bloos:
kleerkast 1: Hier liggen de kleren van het andere seizoen Kleerkast 2: Trainingen, t-shirts zonder mouwen en shorts ==> voor de fitness kleerkast 3 (kleinste): Werk T-shirts, kousen & riemen Kleerkast 4 (hoofdkleerkast hihi): Bovenste plank ==> Stapel driedaagse pullen en een stapel tweedaagse pullen. Plank eronder ==> Stapel polo's en stapel t-shirts Hangers eronder ==> Links de broeken, rechts de hemden. Alles is gesorteerd volgens kleur & schoonheid Waar mijn onderbroeken liggen vertel ik niet want wie weet komen jullie eraan snuffelen :nono: :D :bloos: :o |
-Een gedeelte waar je kleding kan hangen aan een hangertje.
-la 1: lingerie -la 2: sokken -la 3: topjes -plank 1: beddengoed -plank 2: broeken plank 3: slaapkleding, shirtjes met lange mouwen en korte broekjes en rokjes. -plank 4: shirtjes met korte mouwen |
Bovenste plank: onderbroeken & bh's
Plank daaronder: sokken & kousen Plank daaronder: hemdjes & 'ondershirtjes' Plank daaronder: bandgirlies & gewone tshirts Plank daaronder: grote stapel broeken Dan hanggedeelte aan de rechterkant van de kast: Sweaters, vesten, blazertje, sportkleding, bikini's, shirts met lange mouwen. Tenminste dat is bij mijn ouders, in mijn kamer is de kledingkast te klein en een gigantische zooi :) |
Citaat:
|
Alles door elkaar, maar wat lang is links en broeken op de hoogse plank, wat ik niet meer draag en nog eigenlijk weg moet op de onderste en in het midden truien en t-shirts :)
|
op de plankjes:
broeken rokjes truien en longsleeves t-shirts slaapkleren aan de hangers: rokjes, broeken (pantalons), shirts en truitjes daaronder schoenen onderbroeken,bhs, sokken en panty;s heb ik in een ladenkast. |
Niet, ik heb geen klerenkast. Ik heb zo'n rek waar alles aanhangt, of eigenlijk alles aan hóórt te hangen..:p (ondergoed, en hempjes enzo heb ik in een soort oude legerkist)
Mn meeste kleren liggen verspreid door mn huis. :o |
Ehm het is niet echt ingedeeld.
In theorie zit het zo: Links hangen overhemden, pakken en broeken. Rechts heb ik planken en mandjes: van boven naar beneden: Polo's Truien Truien T-shirts Boxershorts Donkerblauwe sokken Gekleurde sokken En onderin en helemaal bovenin een plank over de hele breedte met sportkleding. Maar meestal ligt mijn kleding op een grote stoel of op de dekenkist voor mijn kamer. Al mijn echte zomerkleding ligt in een kledingkast in de garage. Dat is niet zoveel, omdat ik sommige zomerkleding nog wel eens combineer met winterkleding. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jezus kind, het doet er niet toe waar die zooi ligt, het is van Esprit, dus het is en blijft troep :rolleyes: |
Citaat:
|
Stapel witte t-shirts.
Stapel truien. Stapel gekleurde t-shirts. Stapel slaapzooi. Mandje met sokken. Een lade met boxershorts. Broeken, blousjes, bandshirts enzo hangen aan de desbetreffende hangertjes. |
Citaat:
En what the hell was dat voor diss? Dat rammelde natuurlijk aan alle kanten :nono: Ik zou zeggen, blijven oefenen, je komt er wel hoor :rolleyes: (y) Mijn advies: Trek een leuk vestje van Esprit aan, ga voor de spiegel staan, en voor je het weet sta je jezelf in 7 talen tegelijk te dissen :eek: (y) |
1 grote stapel :eek:
|
Ik ben dus niet de enige die kleding gewoon op de grond laat liggen? :)
|
stapel zooi die ik nooit draag, of waar ik dingen uit heb geknipt
stapel binnen zit dingen stapel broeken stapel mouwloze zooi/hemdjes etc stapel shirts met lange mouwen stapel dingen die ik alleen ergens onder draag of heel weinig draag berg pantys/kousen truien zijn voor mietjes :cool: o en ik heb niet echt een kast zeg maar en meestal ligt het wel gewoon verspreid over de grond en op mn stoelen |
Citaat:
BTW, je kunt je tijd beter gaan besteden aan iets anders ipv lange adviezen typen voor mij die ik toch niet opneem. |
Citaat:
Nu jij weer :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ilsetjuhh?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bovenaan ligt deo, parfum, andere creme dingen etc. en de eerste truitjes.
2de rij liggen de truitjes, truien en alles wat daarop lijkt. 3de rij liggen de broeken/rokken 4de rij mijn pyjama's, trainingspakken, sportkleding en op de bodem mijn schoenen Naast mijn kast hangt een haak waar al mn riemen aanhangen. |
Bovenste plank:
stapel broeken van het andere seizoen bikini's stapel hemdjes pyjama's/nachthemden Plank eronder: stapel vestjes stapel truien Plank daaronder: stapel blousjes stapel shirtjes met lange mouwen stapel t-shirts De stang: (als je dat zo noemt) broeken van dit seizoen lievelings vestjes en truien kleding die ik net aan heb gehad en kwijt moet Bodem: schoenen Sportkleding ligt in een andere kast. |
ilsetjuh ik vin esprit ook leuk hoor! ;) :p Dus je bent niet alleen!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nummer één.
Stang, colberts, overhemden, vesten en jacks. Bovenste 2 planken, broeken. Onderste plank, sport kleding. Nummer twee. La 1, boxers en sokken. La 2, sleeves en shirts La 3, truien La 4, truien La 5, schoenen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|