![]() |
pijnlijk?
Ik heb nu sinds een tijdje seks met mijn vriend, maar toch heb ik een probleem.
Mijn clitoris is op sommige momenten heel gevoelig, lang niet altijd, want er zijn ook momenten waarop ik het heerlijk vind als hij zich daarmee bezig houdt. Maar soms doet het toch een soort van pijn, maar vind ik het tegelijkertijd heel lekker.. Als dit dan pijn heeft gedaan blijft dit nog een hele tijd pijn doen (ook de rest van de dag, als het al uren niet meer is aangeraakt etc) Ik vind dit toch vreemd en weet ook niet precies of ik hier iets aan kan doen of dat dit gewoon overgevoeligheid is (maar dan tijdelijk oid?) Ook vraag ik me af of nog meer mensen die hebben, want ik heb naturlijk wel gehoord van overgevoeligheid bij je clitoris, maar dit is dus maar afentoe. Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar vond daar eigenlijk maar 1 nuttig topic in van een aantal maanden terug en 1tje van een aantal jaar terug, leek me niet verstandig om die weer te uppen |
Ik heb t gevoel altijd na het klaarkomen..
Dan moettie gewoon van me afblijven:) Als ik dan nog een x wil komen ofzo, moet ik een tijdje wachten, maar na 2 x klaarkomen, doet t bij mn clit gewoon indd zeer, en die pijn blijft ook een tijdje:) Weet er ook niks tegen |
bij mij doet het geen pijn, maar wordt het eerder gewoon overgevoelig. dan inderdaad niet aankomen ieeeeeh :nono:
|
T is ook niet echt pijn, meer ik verkramp wel..
Alleen aanraken doet dan al pijn.. |
Aankomen mag ook niet, hier. :nono:
Al het gebied eromheen geprobeerd? |
ja heb ik (nouja, hij ;) ) wel geprobeerd.. maar het was allemaal heel erg gevoelig toen, hij kon wel in me komen met zijn vingers enzo, maar het gebied rond mn clitoris was echt super gevoelig.
Maar het vreemdste vind ik dus dat het niet altijd is en dat ik er lang last van heb (dinsdagavond/nacht seks gehad, nu nog steeds last van..) |
Citaat:
|
Citaat:
Het is een beetje moeilijk uit te leggen, het is geen pijn, maar wel heel gevoelig.. Echt pijn zou ik het niet willen noemen (Pff het wordt er niet echt duidelijker op zo ;) ) |
Citaat:
|
na t klaarkomen moet ie er idd vanaf blijven, dat is dan overgevoelig.
maar wat jij hebt... misschien komt t omdat je soms niet ontspannen genoeg bent? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03. |