![]() |
boeken kaften
gaat over boeken, vind ik....
nou, vertel eens, kaft je je boeken, welke, hoe, waarmee. ben maar eens van dat suffe plastic gaan kopen voor mijn studieboeken namelijk......... Charlotte |
Ik kaft mijn schoolboeken, want dat is verplicht. Gewoon met leuk gekleurd papier, na een paar maanden extra plakband omdat het toch niet erg goed was gekaft.
|
Ja ik doe het, want dan schijnen ze netter te blijven en krijg je er meer geld voor terug.
Helaas zien mijn boeken er aan het einde van het schooljaar meestal niet zo mooi meer uit :o Ik heb overigens al 4 jaar hetzelfde grijs/zilveren-hema-kaftpapier. |
Ik háát boeken kaften en heb dat dus ook nooit gedaan. Dat werkt perfect.
|
Ik kaft mijn boeken niet, ze zijn toch van mij en ik ben niet van plan ze nog te verkopen. Ook heb ik ze alleen thuis en dan gaan ze toch niet echt kapot.
|
Doe ik nu niet meer, tenzij ik een boek mee sleep wat echt mooi moet blijven. De meeste van mijn studieboeken ga ik echt niet meeslepen. Veel te zwaar, dus kaften is niet echt nodig.
Op de middelbare deed ik het wel. Waarmee wisselde, maar meestal gewoon kaftpapier. Soms met mijn eigen tekeningen en de randen met tape overplakt om het goed te houden. |
Ik kaft ze, maar schrijf er daarna met stift en balpen en zo'n Correct It stift allerlei dingen op, kleef er stickers op, lijm er prentjes op, ...
:p |
Citaat:
|
Knal geel :D
|
Ik kaft al enkele jaren niet meer. :p
|
Ik kaft enkel en alleen mijn schoolboeken en ik heb er een gruwel hekel aan. Van de schoolboeken kaft ik ook alleen maar de nieuwe uitgaven, bij de oudere maakt een scheur meer of minder toch niet uit. Dit jaar koos ik voor de kleuren blauw en zwart. Nu zien ze er niet meer uit, onder handtekeningen van vriendinnen, spiekbriefjes voor so's en aan alle kanten gescheurd. Maar ik verdom het opnieuw te beginnen :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |