![]() |
Sperma met korreltjes :P
Uhh ja ik was laatst iemand aan het pijpen en door zijn sperma zat een soort zand-achtige korrel en dat had ik nog niet meegemaakt. Het had verder geen vreselijk sterke smaak of iets dus ik vraag me af wat het kan zijn geweest..
(Sorry voor de niet zo smakelijke vraag ;) ) |
Afgestorven en in het scrotum versteende zaadcellen.
|
Ik zou het niet weten.. Misschien ingedroogd sperma oid?
|
Nee echt een paar duidelijke korrels net als zand..
Dus ingedroogd sperma lijkt mij sowieso niet. Versteende zaadcellen lijkt me ook geen serieus antwoord :P |
misschien was het wel zand..
|
Iel :confused:
Zat het echt door zn sperma heen? Of had ie misschien zand ofzo op zn piem zitten? |
Ja ik was laatst ook iemand aan het pijpen, en die had dat ook.. :cool:
|
Haha nee echt door z'n sperma... niet aan z'n penis, niet door z'n voorvocht.. echt alleen toen hij klaarkwam.
Bangste ben ik voor een of andere Soa. |
"Uhh ja ik was laatst iemand aan het pijpen"... :D :D
Naja, serieus dan: op Google vond ik dit: Citaat:
Geloof dus niet dat er echt iets mis mee is, al heb ik het nog nooit bij mezelf gezien (maar ik slik dan natuurlijk ook niet mijn eigen zaad door). :) |
Ja maar het was niet klonterig als gel :S
Er zaten een soort korrels (maar een paar) als zand door heen. Volgens mij dus toch iets ander... |
Gadver :s
|
Citaat:
|
Dat je dat analyseert zeg...
En 'zand' klinkt me niet heel erg gezond eigenlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
lagen jullie in de duinen?
|
Citaat:
|
Err, ik zou naar de dokter gaan hoor :s
|
Citaat:
|
gatverdamme zeg dumpe die handel
|
Citaat:
En het gaat hier trouwens echt om wat het kan zijn geweest, dat is het enige wat ik wil weten. Anders had ik hem niet op Lichaam en Gezondheid geplaatst. |
Hmmm, was het wel 100% man? geen vrouw die zich ooit om heeft laten bouwen en waarvan de eitjes zijn blijven zitten?:p
Sorry, maar verder weet ik het ook niet. Misschien wast ie zn flippie wel niet goed en waren het stukjes opgedroogd vuil? Of van die steentjes die in je plasbuis kunnen gaan zitten? Zodra dat t was, heb je m gered van enorm veel lijden :p |
Ach, dat is nog niks. Er zijn mensen die glas huilen.
:cool: |
Citaat:
Maar zo te horen zal het altijd een raadsel blijven :S |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja weird dat kwam keer op tv... :s Maar goed, ik slik ook altijd.. Word een beetje bang van dit topic :p Misschien beter ook. |
Misschien zijn het wel nierstenen :D.....
hmmmz, nee.. wacht... volgens mij kan dat niet... |
Hij heeft een taart geneukt met American Pie als inspiratiebron.
|
mijn indruk als ik dit topic lees: omFg... :D:p dit meen je niet :D
anyway, vaag :p ik heb dat nog nooit gehad, volgens mij wil ik dat zo houden ook :p misschien naar een dokter gaan ofzo? iig wat extra allert blijven op "symptonen" van een soa.. |
eej mistery je mag mij ook wel pijpen k heb geen 'klonten' en gele gel :cool:
maar goed, lijkt me een vaag iets ... heb ook wel medelijden met jou. .. k zou je kop willen zien op t moment dat je dat proefde whahahaha :D "iieeeeuuuuwwwww WAT is DAT ! " --> uuuuh.... :p of te wel ... ga naar de dokter |
Er moet toch iemand hier zijn die weet wat het is
|
Citaat:
Helemaal kut als je dat in je sperma zit, dan had mistery1 dr hele bek vol bloed zitten ghehe |
Citaat:
perongeluk suiker laten vallen wat op een lullige plek terecht kwam etc etc |
Haha nee zoals ik al zei, hij is wel heel schoon.
En hij had het ook nog niet eerder gehad bij mij, maar hij was nu voor het eerst in mijn mond klaargekomen. Een soa zou kunnen, maar toch wel vreemd.. Gelukkig smaakte hij verder niet vies ofzo. Dus dat scheelde :P |
Je kan ook een condoom gebruiken, dan loop je niet het risico om een SOA op te lopen. :)
|
dan hoeft t pijpen opzich niet eens met condoom ... t gaat om t gevoel van de zachte lippen en dr zachte tong ...
niet een zachtelip met plastic |
Nee sorry pijpen met condoom vind ik echt vreselijk, die rubbersmaak gaat dan nooit meer uit mn mond..
Nee, dan liever het risico van een keer uhh vreemd sperma :p Ok soa's zit ik wel mee, maar dat is een ander verhaal. Eerst wil ik nog steeds weten wat dit was :p |
Al aan die knul zelf gevraagd? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |