![]() |
The Metal-corner
Heej mensjes post hier alles en nogwat over metal!
Stelling: Metal-fans zijn vriendelijker omdat ze tijdens de muziek hun agressie kunnen uiten waardoor ze dus vriendelijker zijn in het dagelijks leven. |
Neej man , metal fans zijn satanisten :rolleyes:
Zou best kunnen ik gebruik vuurwerk altijd om van mijn pyromane neigingen te komen. :P Leuke stelling :) |
..dus mensen die veel gewelddadige games spelen zijn ook vriendelijker??
|
Geloof het of niet maar het schijnt zo te zijn *-) En Stars, dat is idd iets soortgelijks :) net als met honger, je eet en daarna heb je geen honger meer... (met enige uitzonderingen ;) )
|
Ik kijk extreem geweldadige horror, mijn favoriete spel is postal 2, ik luister achterlijk aggresieve muziek en beuk bij concerten iedereen uit de pit.
Jesus wat moet ik vriendelijk zijn zeg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Metal is voor homo's.
Limp Bizkit enzo. :nono: |
Citaat:
|
Zwakke geest, te makkelijk te beinvloeden :P Maar idd, er zijn uitzonderingen daarom zijn ze het er nog steeds niet over eens (de politici en de wetenschappers). Das trouwens net zoiets als met achtbanen, ookal is de kans dat je onderweg omkomt 1.000.000x groter, mensen noemen een achtbaan onveilig als er ook maar 1 ongeluk voorkomt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kijk extreem geweldadige horror, mijn favoriete spel is postal 2, ik luister achterlijk aggresieve muziek en beuk bij concerten iedereen uit de pit.
Jesus wat moet ik vriendelijk zijn zeg <-- slechte jeugd gehad jongen? :) Dr phil weet hier vast wel raad mee:P (trouwens, pitten zijn cool en postal 2 is vaag) |
meisjes kunnen volgens mij lastig homo zijn *-) (ikke geen homo!) en trouwens, volgens mij zijn mensen die anderen in elkaar slaan meestal vaker trance / dance luisteraars dan metal - mensen (hoewel daar ook minder van zijn maar dat boeit niet :P)
En ik peer m nu ajo tot morgen :) |
Citaat:
@ Badmuts: Er is een quote knop. |
Postal 2 is toevallig gebaseerd op echte gebeurtenissen en heel educatief.
En ik ben vroeger mishandelt, maar ik vind het niet leuk dat je daar over begint :( |
Nu ff weer ontopic.
Wat weten we van mensen die metal luisteren? Die ik ken (op uitzondering mezelf) zijn echt super rustig. Sommige kleden zich een beetje raar. Dat is idd. beetje dom , maar daar kan je toch wel mee leven en een paar later lopen ze in pak op hun werk :p. |
Citaat:
|
ik heb daar tijdens mn studie ook onderzoek naar gedaan
het is de grootste bullshit :nono: |
:mad: \m/ :mad:
|
Citaat:
En dat onderzoek mag je best wel kort samenvattend hierneer zetten. En het is geen semiwetenschappelijke crap , maar een STELLING! (en een hypothese van badmuts) |
Uit mijn eigen socialogische onderzoeken is gebleken dat alle metalheads een slechte jeugd hebben gehad, en regelmatig door hun ouders/verzogers/vriendjes/vriendinnetjes mishandeld worden.
|
En dat ze voornamelijk metal luisteren
|
Citaat:
en ik heb die onderzoekjes niet bij de hand, die moet ik op de uni opzoeken, vandaar dat ik zeg dat k dat na de vakantie wel kan doen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gebeurt zelden dat een nickname zo toepasselijk is als in het geval van de topicstarter. Gast, wat ben jij een ontzettende badmuts,
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nieuwe stelling:
Metalheads zijn gefrustreerde maagden. |
Citaat:
:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
fuck yeah Postal 2, ik was vergeten dat ik die had (y)
|
Citaat:
|
]EKNӓ^iE-{MD7JgZOֱ?:HUlqZO5Q1%ŐIU#<daɌЩEB~⾜2 -K]]ٖkuk+\ék'ѼwK{4E2)R4qhUǓֺ6 'SODXLWzLHYCVmrٍgDf1NeA ǔ![o:O/a}#O7Vݯd{맡U.'3\^]YlR<iw{[XYu38SU#Jԥ}9vww姡t'IITi?뮋[v*hv`mFx&UFdd%-!E CE\*bq\ʧ<c~h;^W2T~8ݖ]g+h> Aꪬ, -a !գ?Pe< s_:y?e{ֶPU}<#C+=l~} ӵ :|\il\@NY3En2y* sUUeomH^N*}9^7D|}Kc]4fkVk@Md#aZpyB[[O9]Y2x:8t=ݯ;t_g^Y涁}AM)+9n7ܢ鼋#y`&s3:r 'Cz}iNV |Z*K nq"E .F.,ຳ%!JC]tͨߪ[ܔ2M?-+&y䰇V_%,[bkuSʑNkEG=e/s[O{ޞ3VKZŎ}IXT\R5EPy$2.xL<g Q+/Gخ7{![Ǽ%j7Y_6X[,'>dل1te*.,ewtc줽5M5.w_q-H13Ο%sBɧ5KYdFn5I[u=ı,haz^2u8i'7+r2.6_*J]ckۅpkYiZ$3C ƻma2rД"hG;Ӻ 3O1Qu%Z_D-7\HtWy| $UӌohOoXdX)9j^ʺ- i~碡ZP!i-xeߟ%7wq;&
|
Juistja.
|
Citaat:
-K]]ZO ! |
Daar ben ik het volkomen mee eens.
|
Citaat:
|
Citaat:
Unrarren. Parren deamon tools starten installeren crackje gooien opstarten introtje kijken vijf minuten spelen (y) |
:D
dan vond ik het spel wel heeel veel vetter dan jou! (y) ik hield het 30 minuten gamend vol |
Citaat:
|
dus
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55. |