![]() |
probleem graphicx
ik weet niet of het bij het hardware gedeelte hoort maar ik moet dit zien te verhelpen ..
ik heb een probleem als ik call of duty speel.. op een gegeven moment gaat mn beeld flikkeren .. ik kan door dingen heen kijken .. de grond verdwijnt zomaar ect ect ( nee geen wallhax ) ik heb een geforce fx 5500 .. ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd ect ect. kan iemand mij hier mee helpen ? thx |
Nieuwste drivers zijn vaak beta. Vertel ons eerst maar eens welke drivers je precies hebt geinstalleerd, en of je al andere (officiele) drivers hebt geprobeerd die je probleem misschien oplossen.
|
en of je je videokaart ook toevallig overgeklokt hebt. dit is sowieso te weinig info om je te kunnen helpen.
|
Artefacts zijn toch streepjes of puntjes in het beeld.
Het zou ook aan je monitor kunnen liggen. |
Citaat:
|
artifacts komen door een te hoog geklokte Snelheid van het geheugen of je core,
Maybe dat er een finetuning optie tussen zit en werkt ? Zoek het eens uit, en probeer nieuwere drivers voor je kaart. |
Citaat:
|
Dat is ons op het verkeerde pad brengen. Dadelijk zien we door de bomen het bos niet meer.... :(
|
Citaat:
|
Citaat:
kan je dat mischien uitleggen ? hehe |
Citaat:
|
ohja ..
ik heb het zelfde probleem met een geforce 2 ti |
Kijk eens op welke snelheid je kaart loopt. Of underlock hem.
Probeer ook eens andere drivers. |
hoe zie ik dat ?
ik las op een forum dat iemand ook van die artifacs had en iemand rade hem aan om zn geheugen lager te zetten ? :confused: zou dat het mischien helpen? |
Citaat:
|
Citaat:
Of door vervuilde pipelines, b.v. door unlocken (GF6800LE bijvoorbeeld). Of door foute drivers, of voltageschommelingen. Artifacts kunnen tal van oorzaken hebben. :) |
Citaat:
de laatste driver die op nvidia staat .. omega drivers |
rofl. omega drivers zijn alternatieve drivers, nvidia drivers zijn officele drivers. welke zijn het nu?
|
haha .. ja weet ik veel .. ik blijf drivers installeren ( ben wanhopig...need.....games..)
dus ehh ik denk beide |
Citaat:
Omdat jij al veel drivers over-en-weer hebt gegooid is de kans groot dat daardoor dingen elkaar mis lopen. Ik denk dat de makkelijkste oplossing voor jou is om alles ff clean te kunnen installeren om een format te doen. Dan download je de officele drivers van www.nvidia.co.uk - Download - Drivers. |
format is echt niet nodig, gewoon driver cleaner installeren, rebooten, en nieuwe drivers installeren.
|
uhu alleen had ik dit probleem ook nadat ik laatst mn pc had geformateerd .. toen had ik alleen de nvid driver ge-installeerd.. dus het lijkt me dat dat ook niet echt gaat helpen.
|
Citaat:
|
Ik kan je sterk aanraden om schoon drivers te installeren. Als ik het zo hoor heb je er een smerig zooitje van gemaakt. ;)
|
Citaat:
|
Nee ;) Der zit een handleiding bij van 10 pagina's en er staat: Ga niets zomaar zelf doen!! Volg de handleiding!! Dus vandaar.
|
Altijd alles zelf doen he, foute boel, er zit niet voor niks een handleiding bij :P.
Niet zomaar wat gaan doen, dan maak je er een puinhoop van, ik geloof dat je bij driver cleaner maar op een knopje moest drukken :P. Heb het programma ook eens gehad, maar vond het maar niks. Ik gebruik wel de gewone uninstall van de drivers :P. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08. |