![]() |
de vagina quiz
|
Your score: 15
Prima! Jij beschouwt je vagina als een natuurlijk deel van je lichaam en je bent goed geïnformeerd over haar functie en anatomie. :cool: :o |
Your score: 17
Prima! Jij beschouwt je vagina als een natuurlijk deel van je lichaam en je bent goed geïnformeerd over haar functie en anatomie. hehe :D |
Citaat:
|
Your score: 20
Prima! Jij beschouwt je vagina als een natuurlijk deel van je lichaam en je bent goed geïnformeerd over haar functie en anatomie. :D nu er nog ergens eentje zien te krijgen :P (liefst met eigenares) |
Your score: 19
Prima! Jij beschouwt je vagina als een natuurlijk deel van je lichaam en je bent goed geïnformeerd over haar functie en anatomie. :cool: |
Citaat:
jawel hoor :D |
Woot. |
Your score: 19
Prima! Jij beschouwt je vagina als een natuurlijk deel van je lichaam en je bent goed geïnformeerd over haar functie en anatomie. :cool: |
Your score: 13
Niet al te slecht. Toch zou je jezelf meer moeten bestuderen en tot een beter begrip van je vagina moeten komen. score 15 - 22: Prima! Jij beschouwt je vagina als een natuurlijk deel van je lichaam en je bent goed geïnformeerd over haar functie en anatomie. score minder dan 7: Trieste score. Informeer jezelf. Neem een spiegeltje in de hand, en leer je eigen vagina kennen! |
haha, ook al 20...hmmz...
|
Prima! Jij beschouwt je vagina als een natuurlijk deel van je lichaam en je bent goed geïnformeerd over haar functie en anatomie. jeeej! |
19 :cool:
|
O god deze site, met rare vrouwen die koosnaampjes bedenken en zelfs allemaal vagina-geboden hebben :confused:
Anyway, ik heb maar 14 punten :| |
een vriend van me heeft gewoon 20 punten (n)
|
20 :cool:
|
32 :cool:
|
Your score: 666
Verdomme, wat ben jij metal. ..dacht ik het niet. (y) |
Citaat:
hoe moeilijk was die kwis nou helemaal, als ze vergelijkbare vragen over het paringsgedrag van de breedbekkikker gevraagd hadden had ik t ook nog wel uit de antwoorden op kunnen maken |
2
|
Your score: 18
Prima! Jij beschouwt je vagina als een natuurlijk deel van je lichaam en je bent goed geïnformeerd over haar functie en anatomie. :D |
Citaat:
|
20 :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
12
maar dat komt door m'n mammie die zei dat brave meisjes niet prutsen.. |
:s
|