![]() |
Op wat voor eten knap je af?
Waar knap jij op af als je iemand het ziet eten?
Ik begin: vlees |
insecten lolly's
er zijn mensen die dat eten |
Nou, ik knap meer af op hoe ik iemand iets zie eten dan op hetgeen wat hij eet.
Ik kan er absoluut niet tegen als iemand eetgeluiden maakt, de hele tijd naar mijn bord zit te staren of iets dergelijks irritants aan tafel doet. Het maakt niet uit wat hij/zij eet. |
Citaat:
|
spareribs oid
|
ganzelever
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind topic een beetje onzinnig eigenlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oliebollen.
|
Citaat:
|
Slagroom.
|
Lamsvlees.
|
Citaat:
|
Van die half-geplette, vies stinkende van huis meegenomen bruine boterhammen. Dat heeft niet bepaald sex-appeal. :p
Of Yogi-drink (en al het andere yoghurt-drink-gerelateerd spul). Dat stinkt en is ew. |
Citaat:
|
schimmelkaas en champignons
|
Hema rookworst, vooral zo'n halve die je sommige mensen op straat wel eens ziet.
Gadverdamme, dat is gewoon goor (n) |
Citaat:
|
Vlees sowieso, maar ik vind vooral de mensen walgelijk die iedere dag van die enorme, vieze, vette hoeveelheden naar binnenwerken.
En erwtensoep. |
stamppot, erwtensoep, witlof, bruine bonen
|
vis, koude schotel en stamppot
|
Meloen :o
|
spek (n)
|
Op puur hollands eten: zuurkool, stamppot, snert. brrr.
|
al het blauwe eten
|
Kikkerbilletjes, ganzenlever, eendenlever...........
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik knap niet af op mensen als ze een bepaald iets eten. Dat ik het niet lekker vind betekent niet dat ik het meteen stom vind als zij het wel eten.
(tenzij het dingen zijn die er niet voor zijn om op te eten, zeg maar, maar het ging hier (neem ik aan) wel om gewoon voedsel). |
Van die enorme dikke mensen die een hamburger in één hap naar binnen proberen te proppen. Dan ben ik weer een half jaar genezen van m'n 'hmmm misschien is wel een goed Mac-moment'-momenten.
|
Citaat:
|
wat is er mis met lamsvlees?
|
ik ook meer aan de manier waarop idd. Ik ken wel iemand die egt niet tegen kaas kan.. hij heeft ut gewoon een keer uitgemaakt toen ie zun vriendin op een ochtend kaas zag eten.. ze hadden 4 maanden.. dan ga je wel erg ver :P
|
Vis en lever.
|
hazepeper
dat stinkt naar stront |
Hollandse pot
|
Foie gras of iets anders waar een dier nodeloos voor heeft moeten lijden. -sprak de vegetariër-
|
Als iemand naar de macdonalds wilt :s :s Kots
|
Eigenlijk best een vaag topic, als ik me van alles zou onthouden wat hier genoemd is, sterf ik een hongerdood.
Maar in de openingspost dat iemand afknapt op vlees, sorry hoor maar dat is toch echt heel normaal... Dan ga je toch wel erg ver met met je vegadinges. |
Boter. Dan lopen de rillingen over m'n rug.
|
Eigenlijk alles. Iemand die eet (N). Nou ja, niet altijd (en ook al helemaal niet dat ik er echt niet naar kan kijken ofzo).
|
vlees
vis rabarber ei blegh |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vis.
Maar meestal knap ik af op geur of geluid. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11. |