![]() |
Heb je wel eens in de stress gezeten..
toen je bijvoorbeeld de pil vergeten was, het condoom gescheurd is, of dat soort onprettige situaties?
|
Ja.
|
Citaat:
|
Uhu. Ach, vrolijk de morning after pil halen, kusje erop, over. (mits nodig)
|
Citaat:
|
Tuurlijk. Wie niet?
|
Citaat:
Maargoed dat heb je he, als je geen seks hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja
|
Citaat:
|
Jup.
|
ja
|
ja
|
Ja
|
Citaat:
|
ja
|
Ja.
|
ja
|
jep.. toen was ik nog nie aan de pil. Wel veilig gedaan ma wel 2 weken over tijd. Wel beetje paniek dan. Dus ma is aan de pil gegaan :D
|
Citaat:
|
Ja (n)
|
neen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nope...maare je doet het zo veilig en dan gaat het nog mis, hoe is dat nou mogelijk ;)
|
nee, ik vergeet geen pillen :)
|
Citaat:
Mocht het onverhaupt zo simpel zijn Briseïs, stuur maar een PM! |
ja, behoorlijk ook nog
|
Citaat:
|
wat een boel mensen bij wie het idee "veilige sex" toch nog niet helemaal is doorgedrongen. jammer dat ik weer bij de mainstream hoor
|
ja
|
Ja. Ik slikte een antibiotica kuur, maar had er helemaal niet aan gedacht dat de pil dan niet veilig is. Toen ik maar niet ongesteld werd stond ik echt op het punt een zwangerschapstest te kopen. Maar gelukkig kwam het net op tijd goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn er hier al veel die met de stress gezeten hebben, ik had het veel lager verwacht :|
|
Citaat:
maar goed: nee, ik nie :) |
Ja.
Ziek geweest, overgegeven en geen extra pil geslikt. Dat soort dingen. Maar nooit zodanig dat ik een m.a.p. heb gehaald. |
helaas wel (n)
onveilig doen en daarna spijt hebben en bang voor soa.... |
Ja, pil vergeten, of ik was ziek en kon niks binnenhouden. Ach ja het kan gebeuren en dan hoop je op het beste. Wel zwangerschapstest gedaan.
|
Citaat:
ook als je wel seks hebt hoef je niet in zo'n situatie te zitten :P |
Citaat:
|
ja..maar ik ben gewoon als de dood om zwanger te worden.:D
dus als t condoom ook maar wat verschoven was, was ik al wat onzeker.:p ook al slik ik ook de pil. |
ja
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03. |