![]() |
Primus
Ik ben nieuw :bloos:
Wat vinden jullie van Primus? Als je niet van Primus hebt gehoord, wat vind je van Les Claypool? (Of omgekeerd natuurlijk, zie maar) |
en van de briljantste bands ooit.
|
Primus is wel vet en zwaar moeilijk om mee te bassen. De intro van Metallica van Master Of The Puppets is wel heel strak gedaan.
En Primus heeft de theme songs van South Park natuurlijk :D |
lekker vaag. luister er graag naar :).
|
Ik vind het niet zo super. De zang vind ik over het algemeen vrij slecht. En 't is iets te expirimenteel voor me. Neemt niet weg dat ze een paar toffe nummers hebben.
|
de bassist vind ik overgewaardeerd en de band vind ik wel leuk maar wel veeeel van hetzelfde
maar de theme van southpark is wel erg vet :cool: |
Ik principieel tegen Primus. Ik weet alleen niet meer waarom, ik heb dat vroeger ooit een keer bedacht.
|
Citaat:
|
driewerf kut
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben een heel principieel persoon, in principe. |
Citaat:
Ik ga overigens 6 jan wel mee naar de hardheid. ff "onbevooroordeeld" muziek beluisteren. |
Citaat:
En prinicpieel tegen principes zijn is ook principieel in principe |
Citaat:
|
Citaat:
|
Primus is wel aardig, nooit onprettig om te horen en de themesong van South Park is idd erg gaaf. :cool: (y)
|
Hip, heel hip Rik :bloos:
|
bassistenmuziek.
ik heb echt respect voor die muzikanten, zijn alle 3 eg goed. maatr het kan me niet langer dan 1 lied boeiend. |
Fijn, de meeste reacties zijn positief (y) Ballad Of Bodacious vind ik de beste, gevolgd door My Name Is Mud en Jerry Was A Race Car Driver.
Het is maar dat jullie het weten :) |
Ik vind Welcome to this world de hipste :o
|
Ik:
Southbound Pachyderm & Electric Uncle Sam |
Citaat:
|
ik ken alleen t southpark liedje maar zal es meer gaan dl-en
|
too many puppieeees (8)
|
Citaat:
omgg jaaaa <3 are being shot in the darrk :cool: |
http://www.primusville.com/hg/stream...Time-Video.ram
Primus, Hallucino-Genetics Live 2004, zo ook op DVD verkrijgbaar. Met Herb, dus in de originele bezetting (y) |
Oysterhead de gexte (y)
|
O,o, Tommy The Cat is ook al zo cool :bloos:
|
Citaat:
|
kan alleen het werk van les claypool waarderen als hij in de band van tom waits speelt
|
Ik ken eigenlijk alleen Sailing The Seas Of Cheese en die vind ik niet echt boeiend.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |