![]() |
oceans 12
lijkt me leuk, vond t vorige deel hee lerg leuk :).
is ie het bekijken waard? |
ik heb al een tegenvaller gehoord..
zelf nog niet gezien, wil hem zeker wel zien (y) |
Geweldige film :D (y) !!
|
Ik vond hem geweldig. Veel humor, aparte wending, leuke acteurs. Zeker het bekijken waard!
|
11 was een goede remake, ga 12 nog wel downloaden/in de bios kijken
|
Oceans 11 was véél beter maar 12 is ook leuk. Niet het zelfde niveau helaas.
|
12 is een komedie, als je met die instelling de film gaat kijken is ie wel vet.
|
Eindelijk gezien. Erg slappe film.
|
Heel erg matig script, waarin de Deus ex Machina de boventoon voert. Karakters zijn oppervlakkig, verhaallijnen niet netjes afgemaakt, acteerwerk zeker niet altijd acceptabel.
Een flinke kwalitatieve duik sinds Ocean's Eleven. |
pretty shitty
|
oceans 11 was uiteraard beter, maar oceans 12 is wel een leuke film. Het ging trouwens niet zoals ik verwacht had, dus nog een beetje verrassend ook! :)
|
Ik vond het best een leuke film! Maar ik dacht echt dat ze in 11 zeiden dat Matt Damon de zoon van Brad Pitt was.. Of heb ik dat er zelf bij bedacht??
|
Citaat:
|
Vond 11 heel erg leuk, download nu 12 maar hoorde van verschillende mensen dat die een stuk minder was.
|
Citaat:
|
11 = beter dan 12
|
12 is idd stuk minder dan 11, btje slap verhaal..
|
+ er zitten te veel dingen in die niet kloppen. of (zoals eerder al gezegd) totaal vanuit het niets komen.
|
Ik heb het nog niet gezien, ik huur het wel een keertje met de gedachte oeh Brad (y)
|
deel 1 heb ik 4 keer gezien, en dat voor een film die je na 1 keer al door hebt, echt super leuk. maar oceans 12 zuigt piemels, hij is niet eens leuk, ik hoor hier het woord minder, maar hij is niet minder dan oceans 11, maar helemaal niet te vergelijken, gelukkig was de popcorn lekker en kreeg ik na afloop een gratis t-schirt zodat het bijna mijn 9 euro waard was :p
|
9 euro voor een bioscoopkaartje :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond 12 minder dan 11. 11 vond ik een goedlopend geheel en waarvan ik het einde echt een verassing vond. 12 was in mijn ogen wat warriger. Ik kan t niet zo goed uitleggen, haha.
|
Citaat:
|
ik heb ocean's twelve in de bios gezien
en ja....de woorden warrig en minder zijn waar. hij wist me minder te boeien dan oceans 11 teveel flashbacks..flashforwards. maar verder is het een redelijke film.. |
Citaat:
alleen we hebben een shitty bioscoop dus |
Citaat:
ot: Ik vond de film tegenvallen |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat trouwens ook zo was.. vorige keer waren ze allemaal aangenomen voor een bepaalde taak wat op hun vakgebied lag
en nou zaten er dus een paar nogal loos bij |
Citaat:
|
Citaat:
fight club rrrrr |
Citaat:
|
Oh dat maakt me zeer depri :(
|
Citaat:
|
Heb ze allebei gezien, en vond ze allebei leuk, 2 misschien nog wel beter....
weet niet waar al die negatieve berichten vandaan komen maar ik vond hem zeker de moeite waard... |
Citaat:
|
Ergens was hij zooo voorspelbaar, maar anderzijds was ie ook zo onvoorspelbaar (zie deus ex machina) dat't niet meer leuk om volgen was.
Vond'm dus ook heel wat minder dan 11. De "inbreek/kraak-stunts" gingen ver over het nog aanvaardbaar gelooflijke. (eventjes een herenhuis van meer dan 100 jaar oud omhoog krikken :rolleyes: ) De scène tussen Bruce Willis en Julia Roberts was wel (bijna) geniaal :) (y) Maar algemeen: ga'm huren op een verloren avond deze zomer, maar ga er nu zeker niet voor naar de ciné. En als je dan toch nr de ciné wilt, ga Finding Neverland kijken (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ergens op sloeg, maar goed. |
Citaat:
Ik heb 'm zojuist gezien... Hij was niet zo sterk als nr 11, maar zeker niet slecht...
Spoiler
|
ik heb de film gister gezien...
dit was het enige topic dat ik kon vinden...is al wel een beetje oud maarja... vond t erg leuke film alleen het eind vonk een beetje vaag:
Spoiler
|
Citaat:
bij de rest had'k zo'n gevoel van: dit heb ik al gezien. maar Bruce en Julia vonnek wel fris spelen die scène :cool: |
Citaat:
|
Viel erg tegen.
|
Ik moest iets eerder weg, en heb dus 't eind niet gezien. Wil iemand mij vertellen hoe 't is afgelopen? Dit is tot waar ik 't gezien heb:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |