![]() |
[algemeen] Nieuwe toetsenbordknopjes voor een laptop?
Op mysterieuze wijze is er een toetsenknopje (zo'n plat opzetstukje) van mijn toetsenbord verdwenen. Het probleem is alleen dat ik niet weet hoe het knopje er precies uitzag, want het zit helemaal links op mijn toetsenbord en het is dus geen letter of nummer.
Ik vind het maar lelijk en vraag me af of je een nieuwe hiervoor ergens kunt kopen of bestellen en hoe ik erachter kom wat voor naam dat knopje heeft.. Nu ik dit typ voel ik me best wel een doos :o |
Ligt aan de fabrikant, denk ik. Meestal zijn die dingen niet universeel. Even mailen naar de klantenservice van je fabrikant?
|
esc? :p
|
Volgens mij kan je er nog wel gewoon op duwen nu, om erachter te komen wat de toets doet. :)
|
Het knopje zit trouwens rechts op mijn toetsenbord *kuch* Het was een zware oudjaarsdag blijkbaar ;)
Als ik op dat knopje druk dan gaat het beeldscherm helemaal naar beneden...en nee, het is niet de toets met het pijltje naar beneden. :D Hoe noem je zoiets? |
De 'end' toets. :)
|
Citaat:
|
Het Fn knopje? zit ook vaak op een laptop, linksonder
|
Page down?
|
Heb je niet iemand in de buurt die ook een laptop heeft, dan kun je de borden vergelijken
|
Maak een foto en post die hier :D
|
umm
k weet wel welk knoppie het is ik heb een laptop hp! het knopje is een page up - of een page down knopje! maar dan staat er niet op het knopje pgup maar een getekent blaadje met een omgevouwen hoekje en een pijltje omhoog het zlefde bij de pgdown knop maar dan pijltje omlaag.. :D :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23. |