![]() |
Ritueel slachtmuziekje
Na een heel uur eerder vrij te hebben gekregen van mijn werk, heb ik nu een nieuw themamuziekje nodig. Want mijn monitor heet namelijk besloten om geen groen meer weer te geven precies op het moment dat ik twee weken lang niet meer naar de winkels kan om een nieuwe te halen.
Totdat mijn nieuwjaarsfeestje begint, wat ongeveer om tien uur is ga ik deze dus martellen om de meest vreselijke manieren denkbaar, al voelt hij geen pijn. En daar heb ik themamuziek bij nodig. Verlicht mij, voor de tweede keer vandaag, met uw oneindige forumwijsheden. :cool: |
STRAIGH OUTTA GOULBURN
l |
Soilwork - Neurotica Rampage :P
Trouwes da hebbik ook 'n keer gehad met 'n monitor, moet je es fifa ofzo gaan spelen, speel je op 'n bruin strontveld :P |
Slayer - War Zone ;)
|
dwarves - fuck you up and get high
|
Anal Cunt - Technology“s Gay
|
5 Minute Grind - Who Needs Guitars Anyway?
Alweer een tijdje geleden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben trouwens mijn eigen sloopmuziekje aan het componeren, maar meer suggesties zijn welkom (y)
|
merzbow, alec empire, of iets anders gestoords?
|
zet de radio op sky radio aan, vlak naast m, en loop de kamer uit
|
Citaat:
|
1. Hmm het stekkertje ff eruit wrikken en er opnieuw indoen.
2. Met een andere monitor controleren of het niet aan je videokaart ligt. (omfg ik hoop voor je dat 't niet het tweede was en je met O&N een goeie monitor heb getrashed :evil: ) |
Creed- Bullets
Ondanks kutband, toch een goed nummer Maarre...nummer is er meer voor als je gefrustrerd ben door je monitor :s |
gelukkig is die band dood (y)
|
Yep, gelukkig wel
God straft meteen...muhahahahahahahahah :D :evil: |
Citaat:
De Monitor is 12 jaar oud, ik zag het al een paar weken aankomen. Alleen hij ging precies op een kut moment heen :( |
Ajatarra heeft wel een toevoegende waarde denk ik. Verschillende nummers.
|
Of was het nu Ajattara. Ochtend.
|
Citaat:
Had je dat ding trouwens niet kunnen volsteken met vuurwerk? |
Heb ik geprobeerd, maar gezien ik alleen legaal vuurwerk had, wilde dat niet echt lukken. Astonauten hebben de vernietigingskracht van een computernerd.
Ik zelf vind Boron Jive Leper wel een goed idee, maar ik heb nog steeds niet besloten hoe ik 'em dood ga martelen. |
Degaussen met onmenselijke wattages.
Ombouwen tot sfeerlamp. Aquarium van maken. Kut ik ben brak. |
Citaat:
Zodra mijn absinth geinduceerde hersenbeschadiging is hersteld. Damn, mijn gedachten kloppen niet meer... |
*Absiiiiihiiiiint looooohoooooves yooooooohoooouuuuu!*
|
Citaat:
|
|
Citaat:
hey die screensaver heeft m'n pa. met dag-en nachtfunctie en een stuk of zeven verschillende vissen. :cool: |
Je moet er wel een paling in doen Tsasil.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07. |